Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Macbooken har delvis crashat!

Adam_c

Recommended Posts

Efter att ha gått genom Programuppdatering och installerat en nya programvaran som innehöll någonting om som kunde lika "uppdatering för alla intel-datorer", så fick jag upp meddelandet att du måste starta om datorn ( det svarta med vit text på olika språk). När jag väl fått den omstartad så fick jag felmeddelandet om att något är fel med Microstoft Database Deamon och att npgot i fel i "the shared application".

Jag har förskt att installera om de program som det att involverat, dock utan lycat försök.

Vore väldigt tacksam för hjälp då jag behöver använda mina program.

Tacksam

Adam

Efter att ha gått genom Programuppdatering och installerat en nya programvaran som innehöll någonting om som kunde lika "uppdatering för alla intel-datorer", så fick jag upp meddelandet att du måste starta om datorn ( det svarta med vit text på olika språk). När jag väl fått den omstartad så fick jag felmeddelandet om att något är fel med Microstoft Database Deamon och att npgot i fel i "the shared application".

Jag har förskt att installera om de program som det att involverat, dock utan lycat försök.

Vore väldigt tacksam för hjälp då jag behöver använda mina program.

Tacksam

Adam

Jag har inte haft ditt problem på min MacBook.. men Microstoft Database Deamon är ett tillägg till word som du kan ta bort, eftersom Word kör powerpc behöver det starta Rosetta för att köras.

Gå in på ditt konto och ta bort startobjektet från Micorsoft där

p.s jag vet inte om det hjälper men...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...