Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Mac OS X ersätts med OS XWIN


Micke_nkp

Rekommendera Poster

Enligt säkra källor så kommer en fusion mellan Apple och Microsoft äga rum Juli 2008.

Apple kommer att står för designen medans Microsoft kommer utveckla operativsystemet med ett helt nytt filsystem. Detta innebär att alla applikationer kommer att sluta fungera när de ny Macarna släpps hösten 2008. Dock har tredjepartstillverkarna fått kännedom om detta och kommer att utveckla program för det nya OS XWIN.

Rykte eller ej, det återstår att se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

HAHA... HAHA...

Nu har jag skratta mig till ett bråck...

Me det var det värt, dagens roligaste.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så nu har micke_nkpg tre olika användare... connie_tap.gif

Ja jävlar. Skoj.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

På andra forum har jag blivit avstängd för att jag haft dubbla konton...

Ett av forumen är jag portad för all framtid, enbart för dubbla konton. rätt nöjd med den bedriften. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt säkra källor så kommer en fusion mellan Apple och Microsoft äga rum Juli 2008.

Apple kommer att står för designen medans Microsoft kommer utveckla operativsystemet med ett helt nytt filsystem. Detta innebär att alla applikationer kommer att sluta fungera när de ny Macarna släpps hösten 2008. Dock har tredjepartstillverkarna fått kännedom om detta och kommer att utveckla program för det nya OS XWIN.

Rykte eller ej, det återstår att se.

Källa tack!!!

 

C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha, händer det 2008 eller ens över huvud taget så kommer jag äta upp mina strumpor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt säkra källor så kommer en fusion mellan Apple och Microsoft äga rum Juli 2008.

Apple kommer att står för designen medans Microsoft kommer utveckla operativsystemet med ett helt nytt filsystem. Detta innebär att alla applikationer kommer att sluta fungera när de ny Macarna släpps hösten 2008. Dock har tredjepartstillverkarna fått kännedom om detta och kommer att utveckla program för det nya OS XWIN.

Rykte eller ej, det återstår att se.

 

Ja det var ju ett intressant "första-inlägg". inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Okej men VILKA är dessa säkra källor?

förtillfället är dina säkra källor lika säkra som... som... öhm... nä inte det minsta säkra utan bara rent skitsnack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej men VILKA är dessa säkra källor?

förtillfället är dina säkra källor lika säkra som... som... öhm... nä inte det minsta säkra utan bara rent skitsnack.

Det vill jag inte tala om, du får helt enkelt lita på mig så enklt är det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta var i särklass det dummaste jag hört på LÄNGE.

Skriv man säkra källor bör man visa vilka dessa är annars är det ingen källa alls... bara ett påstående.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Det vill jag inte tala om, du får helt enkelt lita på mig så enklt är det!

 

Dåså...

 

 

Då litar jag lika mycket på dig som jag gör på Charles Manson med en vapen arsenal ensam i ett rum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dåså...

 

 

Då litar jag lika mycket på dig som jag gör på Charles Manson med en vapen arsenal ensam i ett rum.

Hur kan du säga så, du känner väl inte mig?

Är min första dag på detta forum

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta var i särklass det dummaste jag hört på LÄNGE.

Skriv man säkra källor bör man visa vilka dessa är annars är det ingen källa alls... bara ett påstående.

Lär dig lita på en vis man

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan du säga så, du känner väl inte mig?

Är min första dag på detta forum

 

Din första dag som "Micke_nkp". Men du har ju varit här en längre tid under andra namn. Även blivit avstängd. Men nu är du tillbaka. Hoppas det kommer att gå bättre denna gång.

 

/N

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och sen säger de att jag har dåliga skämt ibland. :borstatanderna:

 

Vem blir nästa nya användare?

 

-Hej.

Jag heter Satan och är ny här. post-15957-1198063861_thumb.gif

Jag har loggat in på samtliga forum i hela världen för att tala om att jag

har fått i uppdrag av Gud att förstöra jorden 18 december 2007.

Oj, det var visst igår. Har haft så mycket att göra i det snaste.

Adjö allihopa. post-15957-1198063835_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan du säga så, du känner väl inte mig?

Är min första dag på detta forum

Nej det är det inte. Du har vart här många gånger tidigare, fast under liknande nick och (precis som nu) spridit en massa dravvel och osämja runt omkring dig.

 

Ett tips:

Kan inte du ta och växa upp nu och i alla fall försöka bete dig sivilicerat? Please. Ok? Kompisar?

 

Det här hade du väl kunnat lägga i Papperskorgen istället och under "Dagens humor" så hade det ju faktiskt kunnat vara lite skoj. Nu blir det ju bara... jobbigt.

 

Välkommen tillbaka förresten. Det är väl tredje gången nu för din del. Hoppas att du kommer att trivas hos oss.

 

Edit:

DETTA ÄR ETT TROLL. KAN NÅGON ADMIN VARA SNÄLL OCH LÅSA TRÅDEN!Jag skrev på ren instinkt och inser nu att detta är babbel för att provocera. Mina åsikter om den person som tidigare gick under nicket -ni-vet-vad står jag dock för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.


×
×
  • Skapa nytt...