Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple Mail mallar


Philippe

Rekommendera Poster

Jag undrar om det finns nån som vet om man kan ladda ner mallar till Leopards nya mail programmet.

Specifikt är jag ute efter God Jul mallar!!!

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr känner jag inte till några såna mallar men jag la märke till en rolig grej på Apple.com. Nämligen att man kan ladda ner fler 'bakgrunder' till iChat och Photo Both. Fanns några riktigt trevliga bakgrunder, alltid något att leka med! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Är det nån som vet om mailen ser likadana i alla mailprogram när de kommer fram?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Är väl std HTML layout så det ska väl fungera i alla mailklienter som hanterar detta. Mina kontakter som kör Outlook Express samt "vanliga" Outlook 2003-2007 ser mallarna korrekt.

 

Det finns dock en möjlighet att dom inte ser dom men då har det med deras inställningar i klienten att göra. Ganska vanligt på vissa större företag att t.ex. inte tillåta mail i HTML-format som en ren säkerhetsåtgärd.

 

Men annars rockar det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 3 months later...

Jag vill också veta hur, om möjligt, vilket det borde vara, hur man gör egna mallar. Anyone?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från hjälpen i Mail:

 

Du kan skapa egna brevmallar. Skriv in och formatera texten och lägg till bilder i ett nytt brev och välj sedan Arkiv > Spara som brevmall. Den anpassade brevmallen blir tillgänglig i kategorin Anpassade, i slutet av listan.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...