Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med tangentbord vid XP-installation


Skrubber

Rekommendera Poster

Nu var det dags att installera Windows för fjärde gången. Första gången installerade jag XP med FAT32. Sen ville jag ha mer utrymme och installerade XP igen, fast med NTSF. När Vista kom ville jag förståss testa det, så då installerade jag Windows för tredje gången. Ganska snabbt kom jag fram till att Vista inte var något för mig, så jag tog bort det från datorn.

 

Nu de senaste veckorna, efter att ha klarat mig utan Windows ganska länge, har jag velat installer XP ännu en gång. Problemet är bara att jag denna gången inte får tangentbordet att fungera vid installation. Tror det har att göra med Leopard, som jag inte haft under de tidigare installationerna. Har testat med det förra sladdbundna Mac-tangentbordet och med det nya Bluetooth-tangentbordet. Köpte även ett MS-tangentbord med sladd för det här syftet, men lyckades inte med det heller.

 

Så nu är min fråga: vad kan anledning till detta vara och hur kan jag eventuellt lösa det? Inget tangentbord = installation = inget XP = . Tacksam för alla svar!

 

//Erik Svernlöv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...