Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Leopard spöar Tiger


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Andreas Leijon

1470086088.jpg

Att OS X Leopard släpptes i oktober har väl ingen kunnat undgå att märka. Den nya versionen har mötts av en del kritik men också av hyllningar. Nu visar försäljningsstatistiken att Leoparden spöar Tigern rejält.Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej! Leopard spöar inte på något sätt Tiger! Var fick du en sådan idé ifrån? Egna tidingen? Den liknar alltmer VISTA!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej! Leopard spöar inte på något sätt Tiger! Var fick du en sådan idé ifrån? Egna tidingen? Den liknar alltmer VISTA!

Leopard SÄLJER bättre än Tiger. Det är det som är nyheten. För egen del har jag Leopard, men jag använder det inte, utan ångar på i Tiger. Stabilare, men framförallt mer kompatibelt med tredjepartsprogram, vilket ska framhållas.

 

Ett operativsystem är bara så bra som det ger användaren nytta. Och då är Leopard ännu inte bra nog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej! Leopard spöar inte på något sätt Tiger! Var fick du en sådan idé ifrån? Egna tidingen? Den liknar alltmer VISTA!

 

Jag tycker den blir MINDRE likt vista ju mer tiden går.. med uppdateringar (bara en so far dock),mer och mer tredjepartsprogram blir kompatibla osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och då är Leopard ännu inte bra nog.

 

 

Precis. för mig så är leopard MKT snabbare och responsivare. Dock så har den slagit ut både min bluetooth och firewire, så får se hur länge jag står ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...