Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Visst finns det knasiga julklappar


Pocahontas

Rekommendera Poster

GP har en omröstning om årets dummaste julklapp..

 

Finns säkert fler än de fyra som GP tagit fram, men jag tyckte att alternativ nr 1 var ovanligt dum present..

 

Finns väl inget som doftar så gott som små bebisar...(såvida de inte gjort det stora :lol: )

 

Nr 4 var väl inte så dum, vore lämpligt till morgontrötta ungdomar... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om nån vill ge mig en äppelskalare skulle jag bli jätteglad.

Vi har ensån i familjen som vandrar runt och det skulle verkligen vara toppen att inte behöva leta efter den varje år.

En helt fantasrisk pryl; den skalar kärnar ur och skivar äpplena med några få vevtag. Den som uppfunnit den har verkligen tänkt.

Vår gamla är från början av 1900-talet ,typ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad var det sista alternativet? "Chockklocka"? Är det en sådan där väckarklocka, som man äter upp om den inte slutar ringa? Det hade ju varit underbart!

 

//Trew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste något om att det folk minst av allt vill få är näshårstrimmer. Inte för att de inte vill ha den, de vill själva köpa den vid behov.

 

Själv tycker jag det skulle det vara trevligt med en sak som liknar äpplemaskinen, nämligen en dekanteringsmaskin (tror det heter/stavas så, hälla upp saker med jästfällning) som klarar både vin och ölflaskor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste något om att det folk minst av allt vill få är näshårstrimmer. Inte för att de inte vill ha den, de vill själva köpa den vid behov.

 

Själv tycker jag det skulle det vara trevligt med en sak som liknar äpplemaskinen, nämligen en dekanteringsmaskin (tror det heter/stavas så, hälla upp saker med jästfällning) som klarar både vin och ölflaskor.

 

 

En näshårstrimmer skulle jag gärna vilja ha. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den där #€%"° burkkrossaren är ingen favorit hos mej. Jag plockar nämligen såna för att dryga ut kassan. :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fick en flaska med old spice för några år sen i julklapp :)

Säljs den fortfarande eller måste man gå till en secondhandbutik? :travolta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säljs den fortfarande eller måste man gå till en secondhandbutik? :travolta:

Nej Old spice satsar på yngre konsumenter (de gamla kanske har dött ut :tyst: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...