Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Sonen knarkade


friend

Rekommendera Poster

Ur Metro:

 

Sonen knarkade – pappa sålde hans Guitar Hero

 

En kanadensisk lärare hade köpt den perfekt julklappen till sin son. Ett exemplar av det i Kanada helt utsålda spelet Guitar Hero 3 låg och väntade under granen. Men när läraren en dag kom hem tidigt från jobbet hittade han pojken rökandes marijuana. Då sålde han spelet på nätet för rekodsumman 9 100 dollar.

– Där kom jag hem för tidigt från jobbet och vad får jag se? Min oskyldige lille son rökandes marijuana på gården med två av hans ungdomsbrottslingar till vänner, säger pappan till AFP.

 

Spelet hade pappan köpt för 90 dollar, men det såldes för 9100 dollar till en Australiensare. Pappan hade länge sett fram emot att få ge spelet till sonen, men han kunde inte acceptera narkotikaanvändandet och valde därför att straffa pojken genom försäljningen.

– Jag var så lycklig över att ha hittat julklapparnas heliga gral precis innan de helt sålde slut, skrev pappan på sin Ebay-sida enligt AFP.

 

Men pojken blir förmodligen inte helt utan julklappar, trots att pappa tyckte han var stygg när han rökte på.

– Jag funderar fortfarande på att köpa ett spel till hans Nintendo. Kanske något i stil med Barbie and the Island Princess eller Dancing with the stars, jag vet att han skulle älska dem, säger pappan till AFP. :chockadskeptisk:

 

 

Hur gammal är sonen egentligen? :fundersam:

5 år?

Eller är han mentalt labil efter år av drogmissbruk?

Var det en dotter de önskade sig, när de fick barn?

Eller....?

 

Frank Zappa, var finns du när vi behöver dig som mest. ;-)

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Way to go superdad! :rolleyes:

Vad fick han ut av att inte ge sonen spelet tro?

Inte skulle det väl lösa några eventuella narki-problem...

"Kanske något i stil med Barbie and the Island Princess eller Dancing with the stars, jag vet att han skulle älska dem."

"Dancing with the stars..." :rolleyes: Ja bara titeln kan säkert trigga ett missbruk hos en liten människa :P

Frank Zappa, var finns du när vi behöver dig som mest. ;-)

 

:lol:

 

Indeed :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ur Metro:

 

Sonen knarkade – pappa sålde hans Guitar Hero

 

En kanadensisk lärare hade köpt den perfekt julklappen till sin son. Ett exemplar av det i Kanada helt utsålda spelet Guitar Hero 3 låg och väntade under granen. Men när läraren en dag kom hem tidigt från jobbet hittade han pojken rökandes marijuana. Då sålde han spelet på nätet för rekodsumman 9 100 dollar.

– Där kom jag hem för tidigt från jobbet och vad får jag se? Min oskyldige lille son rökandes marijuana på gården med två av hans ungdomsbrottslingar till vänner, säger pappan till AFP.

 

Spelet hade pappan köpt för 90 dollar, men det såldes för 9100 dollar till en Australiensare. Pappan hade länge sett fram emot att få ge spelet till sonen, men han kunde inte acceptera narkotikaanvändandet och valde därför att straffa pojken genom försäljningen.

– Jag var så lycklig över att ha hittat julklapparnas heliga gral precis innan de helt sålde slut, skrev pappan på sin Ebay-sida enligt AFP.

 

Men pojken blir förmodligen inte helt utan julklappar, trots att pappa tyckte han var stygg när han rökte på.

– Jag funderar fortfarande på att köpa ett spel till hans Nintendo. Kanske något i stil med Barbie and the Island Princess eller Dancing with the stars, jag vet att han skulle älska dem, säger pappan till AFP. :chockadskeptisk:

Hur gammal är sonen egentligen? :fundersam:

5 år?

Eller är han mentalt labil efter år av drogmissbruk?

Var det en dotter de önskade sig, när de fick barn?

Eller....?

 

Frank Zappa, var finns du när vi behöver dig som mest. ;-)

 

:lol:

 

 

hahahahahhahahahaa tack för att du förgyller min ganska motiga arbetsdag ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska man med ett löjligt spel till när man har en fet joint i munnen? Ge grabben stålarna istället så att han kan handla lite sötsaker. :-D :-D Eller ett frikort till rehab beroende på hur man ser på marijuana.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... om jag endast hade vetat värdet av Guitar Hero III... så skulle jag ha varit rik nu.. :P Skulle ha köpt mig några ex, sparat undan dem till jul och sålt på eBay :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska man med ett löjligt spel till när man har en fet joint i munnen? Ge grabben stålarna istället så att han kan handla lite sötsaker. :-D :-D Eller ett frikort till rehab beroende på hur man ser på marijuana.

:whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...