Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Julklapp


iDo

Rekommendera Poster

Vilken Apple produkt skulle du helst vilja ha i julklapp?

 

 

post-22625-1197924550.jpg

 

Själv skulle jag gärna vilja ha en Mac Pro.

 

 

 

God jul och gott nytt år på er alla! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag gjorde en precis lika dan tråd för typ 2 veckor sedan... tiger snubben sa att det fanns en lika dan redan då sååå......... newermind. Jag ska köpa/få: Gear4 Bluphones, 3GB Minne, Kylbord i aleminium, USB Mus Optisk, Leopard.... that´s it

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fred på jord.

 

Det är ingen Apple produkt.

 

Det ska vara iFred på jordat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värting Mac Pro för då skulle jag sälja den och köpa en MacBook Pro, iMac, iPod Touch, iPod Shuffle och en LCD-TV för pengarna! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En Mac pro med 2 st Intel Quad core processorer, och med 32 gb ram (jag vet att apples hemsida säger att man bara kan ha upp till 16, men de räknar bara med 2gb chips, man kan ju ha 4gb chips också =P)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En Mac pro med 2 st Intel Quad core processorer, och med 32 gb ram (jag vet att apples hemsida säger att man bara kan ha upp till 16, men de räknar bara med 2gb chips, man kan ju ha 4gb chips också =P)

 

Tror inte det är en fysisk begränsning, utan att dator i övrigt inte kan hantera över 16?

 

I alla fall, jag skulle inte säga nej till en värsting mac pro och ett par Cinema 30", men annars trivs jag bra med min iMac.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte det är en fysisk begränsning, utan att dator i övrigt inte kan hantera över 16?

 

Äh, det handlar ju om vad man önskar sig - inte vad man kan få.

Förstår inte varför Alucard94 inte tar till ordentligt 64, eller varför inte 128

Jag menar om man som ronny och jag kan önska sig en SE eller Lombard som kan köra Leopard ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okejdå en mac pro med högsta specs och ett nvidia 8800 GT grafik kort och med 128gb ram, och fem cinema 30"(för mac pro kan väll hantera det eller?) Och eeh 56 st 1TB externa hårdiskar och till de 38 st usb hubar... och eeh... typ... en miljon kronor.

 

Så macwitty nu slog jag på stort!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MacPro + 22" Appleskärm. Men det behöver jag inte egentligen.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okejdå en mac pro med högsta specs och ett nvidia 8800 GT grafik kort och med 128gb ram, och fem cinema 30"(för mac pro kan väll hantera det eller?) Och eeh 56 st 1TB externa hårdiskar och till de 38 st usb hubar... och eeh... typ... en miljon kronor.

 

Så macwitty nu slog jag på stort!

Bra - nu börjar det likna önskningar!

God jul Alucard94!

 

och Axelman lika modest som vanligt ... :whistling:

God Jul på dig också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har önskat mig det nya trådlösa tangentbordet, hoppas stenhårt på ett sådant! Annars så kan jag ta en macbook Pro så jag slipper spara i ett år :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

mer RAM till min iMac

 

köpte en iPod Fatty Black till migsjälv när jag var i New York

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte det är en fysisk begränsning, utan att dator i övrigt inte kan hantera över 16?

 

I alla fall, jag skulle inte säga nej till en värsting mac pro och ett par Cinema 30", men annars trivs jag bra med min iMac.

Lite konstigt att en så nära besläktad dator som XServe klarar 32 GB, men att inte Mac Pro gör det.

 

Önskar mig en skåpbil med fett luftintag på taket och jetmotor (i storlek med Gripens, EBK är viktigt) där bak. Och så måste den ha iPodkontakt på stereon, annars blir det OT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Macpryl o macpryl...

jag önskade Mac-tillbehör av mig själv och fick det.

Det blidde en CANON Pixel 9500PRO skrivare (10färgs-bläckstråle A3, fotoskrivare) och ett Intuos A4 (Wacom) ritbord...

 

Idag blir det testa av. Skrev ut första 2 fotona igår på skrivaren. Funderar ändå på att handla mig en billig färglaser för snabbare utskrifter. Är osäker på ekonomin på bläckstrålen... en ny omgång bläck till den kostar (10 x 97 kr) 970 kr.

 

;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En 2*quadcore Mac Pro med 32gb RAM. SSD-diskar. 2st Geforce 8800 Ultra i sli. (nej det går inte, när ska Nvidia och ATI fixa drivrutiner för alla sina kort till OS X?)

Cinema Display 30".

Win vista i Paralells/fushion för spel i DirectX10.

 

Nej men allvarligt, jag har önskat mig pengar, ska antingen omvandlas till delar till en hembyggd server eller en Canon EOS 400d :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan ta ...eeeehh, en av varje Mac, tack. Ett par iPods också. Jepp. Det blir bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite konstigt att en så nära besläktad dator som XServe klarar 32 GB, men att inte Mac Pro gör det.

 

Önskar mig en skåpbil med fett luftintag på taket och jetmotor (i storlek med Gripens, EBK är viktigt) där bak. Och så måste den ha iPodkontakt på stereon, annars blir det OT.

 

Du får ju inte glömma Akan så du slipper bilköer! Åka runt som ett levande maskingevär å dunka på med valfri motsats till <Nu tändas..> så får du bli årets <really really> bad santa.!

 

Ont.

MacbookPro skulle inte vara helt oavsett speccs.Annars så ett fodral till min ipod!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...