Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tidskrift


jazo

Rekommendera Poster

http://www.datormagazin.se/ har inte sett denna web-datortidning? tidigare, är den ny eller.

 

 

Gör tydligen anspråk på "våran" uppmärksamhet hur som helst, han fick min i allafall min hmmmmmmm. Är killen på bilden ansvarig utgivare tro?

post-8494-1197838226.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En person i officiell ställning på en datortidning som i december 2007 uttalar sig på det viset om Mac... känns inte som att han är helt med i matchen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte bra att det finns olika plattformar - så att man kan välja utfirån sina behov och önskemål?

 

Han skriver ju att Linux passar honom och formgivaren Frisk gillar Mac. Det borde varit punkt där. Uppenbarligen är han en person som gillar pajkastning på sin webbplats men inte fått tillräckligt eftersom de lättretade macanvändarna var trögstartade. Om det är samma nivån på resten av webbplatsen/tidningen så får det nog vara för mig.

 

Det här med vilket operativ som är bäst påminner mig mest om små barns bråk om vems pappa som är starkast, mamma som kör bäst bil etc. Hade hoppats att detta skulle klingat av när folk kom upp i tonåren men uppenbarligen inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick se att sidan har verkat obemärkt sedan milleniumskiftet och att den skall behandla samtliga plattformar? :rolleyes:

post-8494-1197842079_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

julle_ironrose

http://www.datormagazin.se/ har inte sett denna web-datortidning? tidigare, är den ny eller.

 

på 80-talet fanns datormagasin , och då handlade det om amiga

om jag nu minns rätt. I "dagstidningsformat".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som Bahái är det min skyldighet att göra mitt yttersta för att älska och högakta

alla människor och frånse med deras ev. fel och brister.

Men det är när jag stöter på välutbildade västerlänningar som denne

redaktör som jag får bita ihop och köra huvudet i en kudde och tänka

på sol, sommar och glada, lyckliga, snälla medmänniskor, som man

kan föra en civiliserad konversation med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...