Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tänkte Beställa Iphonen från USA


Salvator

Rekommendera Poster

Hejsan alla!

 

Tänkte köpa Iphonen från USA och undrar vilken sida som är bäst. Eftersom telefonen är låst till en enda operatör så undrar jag vad som händer när den kommer till Sverige? Är den upplåst då? Vad händer mer exakt om det är någon som vet. Jag hade tänkt att använda Pay nova, funkar detawa på dem sidorna ni rekommenderar.

 

Skriv gärna annat som är bra att veta!

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelar ingen roll vart du är igentligen, telefonen kommer alltid att vara låst om du inte låser aktiverar den med AT&T och sedan stannar med de abonemanget.. ska du ha den i sverige så måste du låsa upp den vilket som för att kunna använda den (som telefon / ipod)

samt att paypal går väl att köpa med de mesta internet butikerna, annars måste du ge ut Bank korts nummret osv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, tack för svaret.

 

Så det verkar inte vara någon ide att köpen den från USA om man vill ha den låst. Blir den låst till AT&T eller kommer den att låsas till den svenska kommande operatören? Om den är låst till AT&T blir väl varenda samtal jag ringer utrikes samtal, eftersom det är en Amerikansk operatör???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kommer inte att kunna använda den i sverige, om du inte tecknar ett AT&T-abonnemang, vilket kräver att du är skriven i US and A.

Den kommer inte att låsas till kommande operatör eftersom det inte finns någon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...