Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

StealthSim någon?


ettmarcus

Rekommendera Poster

FredrikBergstrom

Jag gör gärna några 1.1.2-ägare glada och bekräftar att jag testat stealth sim och fått det att fungera direkt utan några problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon som har en uppfattning om hur länge det kan ta innan man kan beställa stealthsim igen, de varkr ha sålt slut i de flesta nätbaserade affärer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

dom heter easyisim o kostar 35 pund från tillverkaren.

http://www.easyisim.com/

 

skillnade till turbosim är att denna är plug n' play, men går inte att programera/uppgradera, altså liknar den mer stealthsim.

 

finns en hel lista med alternativ till turbosim på hackintosh, där det står om de fungerar osv.

http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=19650

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan rekommendera 3GPPSIM 4th Gen. Det kostade mig 1100 kr för 2 st inkl porto från Hongkong.

Ungefär som ett StealthSim, förprogrammerat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har ett black stealthsim som funkar superbra med mitt tele2 abonnemang. det är lite knepigt att få in simkortsluckan dock. med både simkort och stealthsim blev det lite kärvt, speciellt om det blir fel och man måste göra om, då är det svårt att få ut det med gemet. jag fick böja det och göra en krok och dra it luckan istället för att trycka så det poppar ut. tur att man inte gör det ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och hallå igen!

 

Har nu fått hem Stealthsim och det funkar kanon!!

Funkar dock ej med 3 som operatör.

 

Fick installera iWorld via installer för att allt skulle funka fint, hade strul med telefon delen innan jag installerade det. Kunde inte ta emot samtal.

 

Så nu vet ni att Stealtsim funkar. Mitt är från iphonestealth.ca ca: 760:- ink frakt.

 

Köp iSIM på ReturDesign, Sankt Eriksgatan 21, tel. 08-6540054. Starkare, tunnare och smartare än Stealthsim/Turbosim. Funkar direkt, på alla jailbreakade iPhone versioner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpt ett Black StealthSim från iphonelocks.com

 

Får det inte att fungera med Telia 3G-sim som i.o.f.s har ganska många år på nacken (ngn skillnad på nyare och äldre 3G-sim?)

 

"No sim" talande för att stealthet inte ligger rätt men oftast "invalid sim"...

 

Någon som provat med Telia kontantkort?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...