Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPod touch visar ingen musik


nAsTa

Rekommendera Poster

Ja.. hur ska jag börja...

Plötsligt för ett par dagar sen när jag ville spela upp musik, stod det att det inte fanns någon musik på den. Jag gick då in på inställningar för att se om musiken fanns kvar i minnet, och visst fanns den där (det stod iofs att jag hade 0 spår men fortfarande att jag bara hade 1.6GB ledigt vilket jag har när jag har all musik på den).

Jag antog att det hade något att göra med min jailbreak så jag åkte hem och återställde den till 1.1.1, uppgraderade den till 1.1.2 och återställde den igen. Det var samma visa efter varje steg, "Det finns ingen musik på din iPod, du kan köpa musik i iTunes". Jag kunde heller inte se några videor jag lagt in.

 

När jag dock återställde den igen och bara la in videor på den såg jag dem, och det var samma sak när jag bara lade in enstaka spellistor. Men så fort jag kryssade i att jag skulle synkronisera alla spår och spellistor stod det att jag inte hade varken några videor eller någon musik.

 

Jag börjar bli mer och mer trött på mjukvaran i min touch. Den började lagga enormt när jag hade jailbreakat den förut. Så fort jag till exempel gjorde två saker samtidigt (till exempel lyssnade på musik och höll på med labyrinten) så stängde den av allt och gick tillbaks till hemskärmen. Och så fort jag öppnade något nytt kraschade den igen och så höll det på ett tag innan den fick upp snurran i mitten och återvände till lås upp-skärmen.

 

Hjälp mig! Annars blir det till att ta den till MacSupport och fråga om det ska vara så här jävligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Absolut ingen som har någon aning om varför min touch är seg och konstig? :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...