Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

hur använder man cyberduck för touch


Mac_Mirsad

Rekommendera Poster

Hej jag vet inte hur man connectar ipod touch till sin dator och installerar Google Map osv? kan man använda cyberduck och hur gör man det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej jag vet inte hur man connectar ipod touch till sin dator och installerar Google Map osv? kan man använda cyberduck och hur gör man det?

 

Du kan kontakta datorn med hjälp av din usb-sladd som du fick med i ipodtouch-kartongen. När du väl är ansluten kan du inte instalera google map utan om du vill ha det så måste du hacka den. Då kan du lägga till tredjepartsprogram i din touch helt utan kostnad. Då kan du även lägga till andra apps som finns i phonen som du kan ha i din touch tex: Google maps, notes, mail osv. Om du vill hacka din ipod touch så måste du först se till att du har ipodversionen 1.1.1, om du inte har det utan du har 1.1.2 så måste du nedgradera din touch. Om du vill veta hur du gör det kan du fråga mig sen. Nu ska jag berätta hur du gör för att hacka din iPod. För det första måste du ha wi-fi. Sen så går du in på hemsidan www.jailbreakme.com i din touch med hjälp av safari. När du är inne i hemsidan bläddrar du dig längst ner, där står det install app snapp. Tryck på det. Om allt går som det ska så kommer din webbläsare att kracha/avbrytas. När det har gjort det Så ser du att en fil kommer att instaleras. När den filen är klar så kommer den där du vet om du har låst ipoden så måste du dra ditt finger åt höger, den kommer alltså upp och då drar du bara fingret åt höger. Om allt har gått bra så ser du en install ikon på huvudmenyn. Det är där alla filer är nerpackade. Om du vill packa upp en fil/ladda ner så trycker du på install ikonen. Sen kan du ladda ner jättemånga spel och iphonen apps. Om jag var otydlig kan du skriva till mig sen.

 

Lycka till!! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...