Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Jag har en iPhone!


Katana

Rekommendera Poster

Hej, kände bara att jag ville skriva ett inlägg från iPhonen. Jag älskar den!!! Aldrig använt en så rolig telefon och inte heller en så hypad! Ungefär tjugotalet personer har i skolan velat leka med den och t.o.m. lärare är imponerade.

Det var allt för mig!

 

MvH,

Katana

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, kände bara att jag ville skriva ett inlägg från iPhonen. Jag älskar den!!! Aldrig använt en så rolig telefon och inte heller en så hypad! Ungefär tjugotalet personer har i skolan velat leka med den och t.o.m. lärare är imponerade.

Det var allt för mig!

 

MvH,

Katana

 

Det va precis samma för mig. Hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen i klubben :)

jag har varit en sådan mobil nörd å skaffat alla möjliga mobilen, men iPhone e nog den enda som jag kommer stanna vid eller köpa andra mobiler av apple som funkar på samma sätt.. så himla nöjd med den så de inte är sant ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

siht va jag e avis.. jag får inte min förrän i slutet på jan, då polaren kommer hem från usa..

eftersom jag antar att ni lyckliga ägare gärna pratar om er skatt, slänger jag inn nån fråga.. hoppas de e ok..

 

hur e batteriet? om man mest kör telefon..?

 

köper min mycket för att jag vill ha en bra portabel kalender på mig ofta. men jag vill oxå kunna anteckna nyttigheter som passwords, busstider, osv, så man slipper leta efter lappar sen. finns de nån sjysst funktion för det, typ anteckningsblock? synk med datorn på denna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

anteckningsblock finns, men ingen sync för den tyvärr... to do list finns som 3:e parts program men ingen sync heller tyvärr... gäller i dagsläget iaf, vad framtiden ger oss kan jag bara sia om (och då hoppas jag på sync och to do list i ical på iphonen)

 

batteritiden om jag ringer mycket blir ca 2 dygn och om jag ringer lite ca 4 dygn (men det beror också på hur bra täckning du har där du befinner dig mest)

 

sammanfattningsvis en super-telefon som kan förbättras lite, men jag har aldrig varit mer nöjd med en telefon i mitt liv!

 

edit: sync fungerar givetvis med ical, men ical på iphonen har inte to do:s än...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så länge man inte installerar ngn 3e parts applikation som kör i bakgrunden hela tiden, fungerar telefonen att prata i och surfa/anteckna använda som kalender sms och annat, iallafall i 2 dagar.

 

det finns ett anteckningsblock i iphonen, men vad jag vet så synkas inte den med itunes.

 

 

Sen för att hylla iphone, Detta är den enda telefon som jag fått tjejer imponerade av.

och att få en tekniskt helt ointresserad tjej imponerad, det är fan bra...

 

:D

 

/TT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter utmärkt, antar att allt kommer så småningom, sync osv...

eftersom jag bor mitt i stan så håller väl batteriet ett tag då.

tänkte mer, att om man kanske är borta ifrån datorn nån dag, o inte kan ladda.. då man inte får med någon nätadapter.

 

funkar hörlurarna bra som handsfree?

går de o ha hörlurarna iluggade och ändå få ringsignal, eller måste man vänta med o stoppa i pluggen tills det ringer om man vill prata med lurarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lurarna fungerar utmärkt som handsfree och man kan ha dem i och ändå få ringsignal. lyssnar man på musik när det ringer tonas den ut och man hör signalen. när man sedan pratat klart tonar musiken tillbaka på det ställe där man var innan.

 

man får faktiskt med en nätadapter! och om man köpt den i usa så kan man bara byta ut pluggen på den till en motsvarande på tex laddaren till en macbook eller så kan man köpa en enkel sladd eftersom det "hål" (kontakt) pluggen lämnar efter sig är samma som många andra el-drivna saker har (tex en rakapparat eller batteriladdare till digitalkameran)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, kände bara att jag ville skriva ett inlägg från iPhonen. Jag älskar den!!! Aldrig använt en så rolig telefon och inte heller en så hypad! Ungefär tjugotalet personer har i skolan velat leka med den och t.o.m. lärare är imponerade.

Det var allt för mig!

 

MvH,

Katana

 

Gratulerar till inköpet! :ThumbsUp:

Själv blev det samma sak för mig på jobbet när jag hasade upp iPhonen ur byxfickan och började zooma bilder, surfa på nätet och snurra runt i Cover Flow. Det blev, så att säga, en kollektiv åtråhetssuck från alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lurarna fungerar utmärkt som handsfree och man kan ha dem i och ändå få ringsignal. lyssnar man på musik när det ringer tonas den ut och man hör signalen. när man sedan pratat klart tonar musiken tillbaka på det ställe där man var innan.

 

jo, så mycket har jag lyckats begripa :)

men vad händer om det ringer, lurarna sitter i, men telefonen och öronpluggarna ligger i fickan, här det signal även utåt, eller endast i lurarna, eller går det att ställa in?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...