Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

När tänkte dom fixa detta?


Elvispen

Rekommendera Poster

Fattar inte..

 

Sitter med min MacBook som vid kanske var 5 start får ett galet tangentbord vilket måste leda till omstart för att datorn ska fungera. Båda Caps Lock och Num Lock lyser när datorn är startad och om man tar bort dom går det inte att skriva. Sedan så lägger det trådlösa nätverket av någon gång i timmen. Allt detta sedan jag installerade Leopard, men det var ju länge sedan och detta är kända problem... Varför har dom inte fixat detta? Kanske borde sägas att detta kom först efter 10.5.1 uppdateringen...

Blir helt arg, köpte ju mac för att det skulle vara enkelt och FUNGERA!

 

Se ya!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir helt arg, köpte ju mac för att det skulle vara enkelt och FUNGERA!

 

Jamen, det gällde ju innan Leopard!

Vänta du tills Puma släpps, då skall du få se på grejer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar inte..

 

Sitter med min MacBook som vid kanske var 5 start får ett galet tangentbord vilket måste leda till omstart för att datorn ska fungera. Båda Caps Lock och Num Lock lyser när datorn är startad och om man tar bort dom går det inte att skriva. Sedan så lägger det trådlösa nätverket av någon gång i timmen. Allt detta sedan jag installerade Leopard, men det var ju länge sedan och detta är kända problem... Varför har dom inte fixat detta? Kanske borde sägas att detta kom först efter 10.5.1 uppdateringen...

Blir helt arg, köpte ju mac för att det skulle vara enkelt och FUNGERA!

 

Se ya!

 

Det är inte när man tar bort DOM som det inte går att skriva, det är när du trycker bort numlock, eftersom numlock är aktiverad från början, så tror datorn att det är startstadium, att det ska vara så. När du sen trycker BORT numlock tror alltså datorn att du AKTIVERAR numlock, därför kan du inte skriva, samma sak mad capslock, trycker du bort den, aktiverar du den. Har hänt mig också någon gång, löser sig som sagt vid omstart.

 

 

Lycka till, Trew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jamen, det gällde ju innan Leopard!

Vänta du tills Puma släpps, då skall du få se på grejer!

 

 

Puma har redan både släppts och avsomnat. Puma var detsamma som 10.1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Puma har redan både släppts och avsomnat. Puma var detsamma som 10.1.

då får han vänta bra länge :hihihi:

 

skämt och sido så är det väl inte Leopards fel att tangentbordet uppför sig konstigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SLÄPPAS I JANUARI? Vafan?! Dom vet ju om felet, varför kan dom inte fixa det? Det känns ju rätt uppenbart att det är Leopard som är boven till både nätverkskrånglet och till tangentbordet då problemen inte fanns innan...

 

Damnit! Jag gillar ju Leopard på alla andra sätt! Vl verkligen inte byta tillbaka till Tiger.. Men det är störande när msn lägger ner hela tiden osv. pga. att nätverket lägger av...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SLÄPPAS I JANUARI? Vafan?! Dom vet ju om felet, varför kan dom inte fixa det?

 

Det är ju det dom gör då... i januari :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du pratat med Apple om det, har du rapporterat felet till Apple?

Vad säger support när du pratat med dom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte orkat ringa dom, känndes som ett sådant problem som dom verkligen vet om...

Men jag kanske ska ta och göra det.

 

Tjipp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte orkat ringa dom, känndes som ett sådant problem som dom verkligen vet om...

Men jag kanske ska ta och göra det.

 

Tjipp!

Fick samma problem när jag tog hem senaste uppdateringen av QuickTime...

Jag gjorde en extra omstart sen funkade maccen som vanligt.

 

/Norm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte orkat ringa dom, känndes som ett sådant problem som dom verkligen vet om...

Men jag kanske ska ta och göra det.

 

Tjipp!

 

Har pratat med supporten 2 gånger, båda gångerna påstår de att det är fel på min APE, men den fungerade ju klockrent innan Leopard, hm, jag tror att de mörkar!!

Är det någon som är säker på att det kommer en bugfixare efter nyåret, eller ska man behöva byta system igen?

 

Bedrövad :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...