Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ska köpa iphone nu.


spatman

Rekommendera Poster

Är så att jag ska köpa en iphone nu.men frågan är ska jag köpa från usa eller ifun. min polare är liksom i usa nu och kan be han köpa en fast då är väl chanse att man får en 1.1.2 rätt stor eller? sen på ifun är dom bara äkligt dyra. så vad skulle ni gjort?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl inte speciellt dyrt på iFun. Du sparar in någon timmes meckande och en fungerade telefon i handen så att säga. Men det är klart att gillar du att "mecka" och chansen/risken att telefonen har 1.1.2 FW så satsa på din polare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vet inte, tycker det är roligt med att "mecka" men bara det inte säkert man klara det, har hört att man kan låsa telefonen helt om man gör fel liksom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är så att jag ska köpa en iphone nu.men frågan är ska jag köpa från usa eller ifun. min polare är liksom i usa nu och kan be han köpa en fast då är väl chanse att man får en 1.1.2 rätt stor eller? sen på ifun är dom bara äkligt dyra. så vad skulle ni gjort?

 

 

"Är så" att jag "liksom" tycker att du borde bättra på din svenska innan du ber "han" att köpa en iPhone.

 

Dagens ungdom... suck!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Är så" att jag "liksom" tycker att du borde bättra på din svenska innan du ber "han" att köpa en iPhone.

 

Dagens ungdom... suck!

 

^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Är så" att jag "liksom" tycker att du borde bättra på din svenska innan du ber "han" att köpa en iPhone.

 

Dagens ungdom... suck!

 

för din information så har jag haft problem med svenska hela mitt liv. om du ska posta något, så skriv något nödvändigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för din information så har jag haft problem med svenska hela mitt liv. om du ska posta något, så skriv något nödvändigt.

 

 

Alla 12 år?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vet inte, tycker det är roligt med att "mecka" men bara det inte säkert man klara det, har hört att man kan låsa telefonen helt om man gör fel liksom?

 

Men vet inte, tycker det är roligt att "skriva dumma inlägg" men bara det inte säkert man klara det, har hört att man kan få dumma svar om man gör fel liksom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..vaknat på fel sida?

 

 

Vilken sida är enligt din mening "fel" sida, vänster eller höger?

 

Ganska ointressant att veta vilken sida jag vaknat på när vissa på detta forum inte har vaknat över huvud taget...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken sida är enligt din mening "fel" sida, vänster eller höger?

 

Ganska ointressant att veta vilken sida jag vaknat på när vissa på detta forum inte har vaknat över huvud taget...

 

 

Vad rolig du är.

Gillar du inte hans grammatik så kan du väl strunta i att läsa tråden? Många av oss vill inte ha en massa svar som består av "Du skriver hur dåligt som helst, vi vill inte ha dig här." Snälla, hålll bara tyst.

 

MvH,

Katana

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vet inte, tycker det är roligt att "skriva dumma inlägg" men bara det inte säkert man klara det, har hört att man kan få dumma svar om man gör fel liksom?

varför skriver du taskiga inlägg??? helt obegripligt. det här forumet är helt urspårat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Är så" att jag "liksom" tycker att du borde bättra på din svenska innan du ber "han" att köpa en iPhone.

 

Dagens ungdom... suck!

 

Att ta hänsyn till det faktum att en del personer faktiskt dras med läs och skrivsvårigheter är något du borde tänka på istället för att vara dryg som diskmedel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att ta hänsyn till det faktum att en del personer faktiskt dras med läs och skrivsvårigheter är något du borde tänka på istället för att vara dryg som diskmedel.

 

precis! dessutom förstår man faktiskt precis vad han undrar över och det är väl det enda som är viktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vet inte, tycker det är roligt med att "mecka" men bara det inte säkert man klara det, har hört att man kan låsa telefonen helt om man gör fel liksom?

 

Jag tycker du kan be din polare hämta hem en åt dig. Med dagens valuta får du en iPhone för dryga 2600kr. iFun säljer väl för minst 4200kr?! Frågan är ifall du orkar vänta på att en ordentlig upplåsning kommer eller om du vill kunna ringa direkt?

 

Att "mecka" är inget svårt. Finns massvist med guider som kan hjälpa dig där!

 

Härligt med en fröken playboy som spelar tuff framför tangentbordet :) Kolla din särskrivningen hörru!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker du kan be din polare hämta hem en åt dig. Med dagens valuta får du en iPhone för dryga 2600kr. iFun säljer väl för minst 4200kr?! Frågan är ifall du orkar vänta på att en ordentlig upplåsning kommer eller om du vill kunna ringa direkt?

 

Att "mecka" är inget svårt. Finns massvist med guider som kan hjälpa dig där!

 

Härligt med en fröken playboy som spelar tuff framför tangentbordet :) Kolla din särskrivningen hörru!

 

jo ber han köpa en då för har itne så mycekt panik med att kunan ringa man kan väl fortfarande använda den som ipod om jag inte har fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
jo ber han köpa en då för har itne så mycekt panik med att kunan ringa man kan väl fortfarande använda den som ipod om jag inte har fel?

 

Ja använda den som ipod bör du kunna göra... finns många guider för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja använda den som ipod bör du kunna göra... finns många guider för det.

 

 

så den blir typ inte låst till det sen då när det kommer en guide hur man låser up så man kan ringa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Nej vad jag har förstått så behövs den bara "aktiveras" för att fungera som en touch... det är vara själva radiodelen som är bortkopplad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken sida är enligt din mening "fel" sida, vänster eller höger?

 

Ganska ointressant att veta vilken sida jag vaknat på när vissa på detta forum inte har vaknat över huvud taget...

 

moget...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken sida är enligt din mening "fel" sida, vänster eller höger?

 

Ganska ointressant att veta vilken sida jag vaknat på när vissa på detta forum inte har vaknat över huvud taget...

 

 

Hur va det nu med svenskan över huvudet eller? man ska nog inte i överhuvudtaget kasta sten i glas hus, tönt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...