Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Mac Pro


sbozic

Rekommendera Poster

Jag "måste" bli av med lite kapital ur min firma innan årsskiftet, annars så kommer mycket gå till herr Reinfeldt och det vill jag inte, och jag är i stort behov av en ny dator. Jag har väntat på att det ska komma en ny Mac Pro , men den kommer väl tidigast i Januari gissar vissa.

Är det någon som vet att det kommer en ny i Januari, och hur pass mycket bättre förväntas den bli?

Kommer jag att ångra mig om jag köper en nu?

 

/ Stephan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... känns som det är svårt att bli besviken på en mac pro. ett sånt monster till dator kommer även imponera om det kommit ännu nyare komponenter att stoppa i.. eller tillomed nyare modeller. så tycker ajg iallafall.. inte samma sak som o köpa imac dan innan den nya kommer direkt.

 

Om de tänker uppdatera den snart, så lär det ju bli på macworld - GISSAR jag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är ju så att man kan ju alltid vänta på en uppdatering av en datorn men då väntar man hela tiden på att det kommer nya hela tiden och skjuter upp köpet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sist var det en ganska liten uppgradering om jag minns rätt. (möjlighet till åtta kärnor) Så jag skulle gissa på att det kommer att hända en hel del som nya grafikkort och lägre pris på åttakärniga lösningar. Kanske en flashdisk eller någon annan snabb HD-lösning men samtidigt är dagens modell så vass så man klarar sig rätt länge på den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tvivlar på att priset kommer att sjunka. De har väl snarare blivit något dyrare. Går det inte att ta ut pengarna och ha de i madrassen och sen sätta in dem efter nyår. Det är då så man fått tipset av nyheterna tidigare. Aha, det kanske inte funkar med en firma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köper du en Mac Pro idag så kommer den ju inte att bli sämre bara för att Apple (eventuellt) släpper en vassare version senare. Du kommer ju att bli mer än nöjd om du köper detta monster oavsett konfiguration.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Teckna dig för en ny innan årsskiftet med faktura och reglera debet eller kredit i slutet av Januari om det har landat en ny modell vid det laget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...