Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Steve Jobs på besök i Norge


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Och ingenting fick man veta i förväg :angry:

 

Hade ju lätt skippat en arbetsdag för att få se karln i verkligheten om än bara för en liten stund.

 

Ja, jag är lite knäpp. :nerd:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det där är fejk.

Alla vet ju att Steve Jobs äger endast två plagg: Blåjeans och svart polo!

Jag vet inte vem det är som var där i svart kostym med vit skjorta och vit slips med gråa ränder på, men inte kan det ha varit "vår" Steve! Dessutom, Steve har väl inte så där stora runda glasögon? Det såg väldigt nördigt ut. Han brukar ju ha mindre och diskretare.

Så, den slutsats som vi måste dra här - det var någon annan. Nyhetsbyrån har gjort ett misstag.

Det kanske är en kusin eller någon annan släkting till Steve...

 

:)

 

Förresten, apropå detta med miljö, klimathot och nobelpriset.

Nog är det ironiskt att det är hart när omöjligt att hitta ekologist certifierade kostymer?!

När besökarna sitter i giftig polyesterkostymer med farliga färger, så känns det inte rätt.

Jag söker kostymer gjorda i organisk odlad bomull utan giftiga färgämnen, även en kombination av eko-hampa och organiskt odlad bomull borde kunna ge riktigt fina, stabila och snygga kostymer!

 

Förresten, var kommer Steves polos ifrån? Vi kanske borde tipsa honom om LivingCrafts snygga, svarta polotröjor i 100% organisk odlad bomull? *ler* Jeansen är inget problem, t o m Levis har eko-jeans nu för tiden - fast personligen rekommenderar jag ekologiska och rättvisemärkta (FairTrade) hampa-jeans från Hamp-Age. Självfallet kombinerar han det med ett par snygga rättvisemärkta textil-sneakers.

 

Finns även ekologiska undertröjor, boxershorts och strumpor till den gode Steve. :)

 

Hälsar

R

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det var nog första och enda gången man fick se Jobs i slips!

Slipsfoto

 

Åh, det finns bilder på honom från 80-talet i kostym och slips.

http://www.macmothership.com/gallery/Magaz...c/MacWorld1.jpg :)

 

Det var senare som han avsade sig den klädkoden.

 

 

Hälsar

R

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...