Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Torrentprogram till mac?


Rexoar

Rekommendera Poster

Använder uTorrent på de trackersen som tillåter det, annars använder jag vuze..

 

uTorrent till Mac funkar väldigt bra för att vara en tidig beta, har inte kommit några uppdateringar på ett tag men det borde komma snart kan man hoppas..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Jag bara undrar vad använder ni dessa torrent programmen till, finns det nåt material nånstans av intresse för Macintosh plattformen eller annat man kan använda ett torrentprogram till ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

the_karate_kid

jag vet inte vad andra använder torrentklienter till, men personligen använder jag en torrentklient för att kunna ladda ner filer över bittorrent protokollet....det finns ju lite saker på nätet som är plattformsoberoende om man säger så

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
utorrent finns redan till mac, det heter xtorrent och finns på www.xtorrent.com

Jag kör det själv och tycker det är det bästa torrent-programmet jag använt.

 

//Marcus

 

va är det med mac och att betala för minsta lilla program:D

synd annars hade jag nog testat ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bara undrar vad använder ni dessa torrent programmen till, finns det nåt material nånstans av intresse för Macintosh plattformen eller annat man kan använda ett torrentprogram till ?

 

Jag använder det för att ladda ner upphovsrättsskyddat material. Om jag råkar ladda ner något som inte är upphovsrättsskyddat (gud förbjude) så ser jag till att lägga upp en torrent eller 5 som hänvisar till upphovsrättsskyddat material som kompensation.

 

 

 

 

För övrig använder jag fortfarande Azureus (Vuze) har själv inte upplevt någon krash hittills. Dock

äter det ramminne eftersom jag har funktionen inställd som laddar till RAM vid höga överföringshastigheter (funktionen som någon tidigare i tråden påstod inte fanns, vilket är ett felaktigt påstående)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...