Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Transmission äter upp HD-utrymme


Exdiaq

Rekommendera Poster

Håller på att ladda ner ett par saker (lagliga, egengjorda filmer av en polare) och har ett stort problem. Varje gång jag avslutar Transmission och sen startar det igen så försvinner HD-utrymme. Det är precis som nerladdningen börjar om igen från början fastän att den bara fortsätter från där den var vid avslutning. Alltså försvinner GB efter GB från hårddisken.

Lösningen förra gången var att radera alla filer som jag höllt på att ladda ner och börja om från början. Är inte så värst sugen på att göra detta ännu en gång. Finns det någon lösning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har problem med den versionen 0.96 vill inte avsluta korrekt utan hänger sig och man måste tvångsavsluta det. funderar på att byta om problemet kvarstår efter ominstallation

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen förändring efter ominstallationen, ut på jakt efter nytt program

 

 

Hade precis samma problem häromdagen... har uppgraderat och nu funkar det helst plötsligt..

 

Jag var tvungen att slänga den torrenten och börja om från början efter uppgradering.. annnars fortsatte det att strula..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Well me too. Två låtar i ett album blev 1 gb stor vardera! Dessutom krånglade sjuttioelva andra saker i Transmission 0.95

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...