Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Install Utility startar vid inloggning

Roobban

Recommended Posts

Hejsan hejsan allihopa!

Jag har ett litet problem sedan jag installerade min Brother-skrivare via nätverket.

Varje gång jag loggar in startar "Install Utility" varifrån jag kan installera fler Brotherskrivare ifrån.

Har kollat under Systeminställningar/Konton/Startobjekt men det finns inte med där.

Nu undrar jag hur jag ska lyckas bli av med detta fenomen?

Tack på förhand!

Hejsan hejsan allihopa!

Jag har ett litet problem sedan jag installerade min Brother-skrivare via nätverket.

Varje gång jag loggar in startar "Install Utility" varifrån jag kan installera fler Brotherskrivare ifrån.

Har kollat under Systeminställningar/Konton/Startobjekt men det finns inte med där.

Nu undrar jag hur jag ska lyckas bli av med detta fenomen?

Tack på förhand!

Kolla i mappen "Din startdisk/Bibliotek/StartUpItems" om det ligger något som har med Brother, "Install utility" eller "Printer" där. I så fall är det bara att kasta filerna eller mapparna eller vad det nu är.

Tack för snabbt svar. Verkligen!

Men det fanns inget sådant. Fanns bara:

ArcanaStartupSound

Parallels

ParallelsTransporter

Är det ingen som vet vad jag kan göra åt problemet?

Gå in och kolla i kontrollpanelen "konton" under ditt konto och fliken "startobjekt". Där finns det troligtvis något som startar installationen varje gång du loggar in.

Gå in och kolla i kontrollpanelen "konton" under ditt konto och fliken "startobjekt". Där finns det troligtvis något som startar installationen varje gång du loggar in.

Skrev i mitt första inlägg att jag redan gjort detta utan resultat. Men tack ändån!

Någon annan?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...