Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Skrivatips


klod

Rekommendera Poster

Hej!

 

Skall köpa ny skrivare till kontoret, då det gäller företag med stundtals många utskrifter är laser aktuellt. Någon som har bra erfarenheter av laserskrivare i prisklassen 1000 till 2000 kronor. Den skall helst klara av över 10 sidor i minuten, dock ej färg. Har kört på en gammal hp 5 som fungerar underbart men ja, 16 pins kontakter är inte riktigt aktuellt längre!

 

Ha det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Tja jag har en Brother HL2030 för tusenlappen ungefär som jag är mycket nöjd med...

Samsung billiga skrivare har jag sämre erfarenhet av (dålig svärta)

HP också bra. Good Luck!!! :pompoms:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter även jag med ovan nämnda skrivare (brother), har bara gott att säga. Ganska liten och behändig är den dessutom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också Brother 2030! Fungerar utmärkt till hemmakontoret.

 

Det enda som är dåligt är att det inte finns något val för rak pappersbana, när man skriver ut på tjockare papper eller etiketter. Dessutom vill den gärna dra etikettarken snett när man matar för hand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Skall köpa ny skrivare till kontoret, då det gäller företag med stundtals många utskrifter är laser aktuellt. Någon som har bra erfarenheter av laserskrivare i prisklassen 1000 till 2000 kronor. Den skall helst klara av över 10 sidor i minuten, dock ej färg. Har kört på en gammal hp 5 som fungerar underbart men ja, 16 pins kontakter är inte riktigt aktuellt längre!

 

Ha det!

Tänk bara på att kolla att skrivaren kan anslutas till nätverk, om nu fler ska skriva ut på samma, och att tonerkassetternas priser i längden är väl så viktiga som skrivarens pris!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...