Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Externa hörlurar till iPhone och spel etc.


vollo

Rekommendera Poster

Hallu.

 

Har skaffat mig en upplåst iPhone i hong kong.. funkar alldelles utmärkt. Ska tydligen hålla mig borta från uppdateringar bara.

 

Undrar då:

1. Hur funkar det om jag vill lyssna på musik via ett par hörlurar (ex. bose).. När jag pluggar in dom funkar det nämligen inte.. Enda som funkar är de örsnäckor man fick med, vilket inte bidrar till maximal ljudkvalitet direkt.

 

Finns det nån liten pryl som man kan koppla in eller application?

 

2. Spel till iPhone.. hur funkar detta? Går man in via safari och laddar hem via iPhonen? Om man inte har nätvärk tillgängligt kan man ladda hem på macbooken och sen föra över till iPhonen?

 

3. Lätt sätt att få filmer in till iphonen som inte är köpta via iTunes?

 

4. Ringsignaler: Jag har ca 10GB av låtar på iTunes. Ska tydligen finnas en ikon vid låten som gör det möjligt att göra en ringsignal.. hittar inga ikoner. Måste jag ha nyaste versionen av itunes (7.5)?

 

tack på förhand / tja

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Du måste i de flesta fall ha en adapter, tex den som förljer med om man köper ett ipod shuffle sport case.

2. Du laddar ner spel via programmet installer (http://iphone.nullriver.com/beta/).

3.Konvertera om dom till mp4 och dra in i filmer i itunes och sedan synkar du med telefonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4) När du installerat Installer så finns där ett program som heter SendSong!

Installera den på iphonen och se till att du har låten som du vill ha som ringsingal på din iphone sen är det bara att öppna SendSong och välja låten du vill ha o ta send to ringtones. sen ligger den inne i ringsignals mappen.

 

Iphone från Hong kong?? är du säker på att det är en orginal! Vilken FW version kör du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...