Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

akut hjälp! Min iPod har bara 300 mb


henke_96

Rekommendera Poster

Snälla det är kris har bara 300 mb på min ipod.

 

 

Varför?

 

snälla svara...

 

plzzzzzz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Vad är det för iPod?

Har du lagt något på den som extern hårdisk?

 

Som Jarting säger släng upp en dump från itunes så har vi lättare att hjälpa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag tänkte hacka min ipod touch såg jag att den sen bara hade 300 mb i itunes!!

 

HELP!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag tänkte hacka min ipod touch såg jag att den sen bara hade 300 mb i itunes!!

 

HELP!!

Är det så att du har en 8 GB iPod Touch och 7.7 GB musik mm i iTunes?

Ja, då är det bara 300 MB kvar.

 

(Och ja, jag vet att det inte stämmer till 100% men det är en bildlig beskrivning.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bild!

 

 

Nu kan jag inte ens se min iPod i iTunes!!

 

Har jag försäkring på det här?!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du se den på skrivbordet eller i skivverktyg?

 

 

nej. Ingenting.

 

Men vad tror ni täcker försäkringen detta??

 

Ska ringa supporten imorgon.

 

Kommer inte kunna sova i natt :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man avbryter iPoden mitt i Jailbreaken kommer den antingen inte visas eller bara visa 300 MB. Genom att börja om med Jailbreaken så kommer din iPod att fungera igen, ingenting har hänt med den och du kan vara lugn. Om du kan så försök återställa den och Jailbreak igen, det är mitt råd, ingenting att vara orolig över.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker du ska ringa till Apple Support och kolla vad dom tycker du ska göra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle inte ringa apple support..

 

utan skulle göra som sebbri säger..

eller alternativt återställa och sedan jailbreaka om den..

 

vet du vilken version du har förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Prova att jailbreaka den på nytt eller återställ den innan du ringer supporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså jag vet inte hur jag forsätter min hacking. Jag har kollat på olika filmer i youtube och försökt sedan följa dom. Men på en film sa de att man skulle avsluta alla mac/itunes procceser och jag TROR att efter det så hade jag bara 300 mb kvar :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså jag vet inte hur jag forsätter min hacking. Jag har kollat på olika filmer i youtube och försökt sedan följa dom. Men på en film sa de att man skulle avsluta alla mac/itunes procceser och jag TROR att efter det så hade jag bara 300 mb kvar :(

 

Har också en till fundering. Jag försökte jailbreaka min touch med jailbreakme i touchen allså. När jag tryckte på install app snapp, så försvann safari precis som det skulle, men sen instalerade den alldrig min installer ikon utan ingenting hände. Har någon här någon fundering varför??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick du återställt apparaten?

Att ringa Apples support är nog ingen bra idé som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma sak hände mig när jag försökte jailbreaka min kompis touch. Jag döpte då om min OSX-disk till Macintosh HD och försökte igen med iJailbreak, och då funkade det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte bara snatcha den här tråden och säga hur oerhört nöjd jag är med min SanDisk MP3 Spelare jag köpte idag, 100 kr för 1 GB med MicroSD slot...jag köpte faktiskt 2 och tänkte nog köpa en till imorgon....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma sak hände mig när jag försökte jailbreaka min kompis touch. Jag döpte då om min OSX-disk till Macintosh HD och försökte igen med iJailbreak, och då funkade det.

 

 

Säg hur du gjorde?? I detalj när du hackade den men att det först inte funkade. Asså alla säger att det funkar jättebra att hacka sin med jailbreakme.com men inget händer för mig :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säg hur du gjorde?? I detalj när du hackade den men att det först inte funkade. Asså alla säger att det funkar jättebra att hacka sin med jailbreakme.com men inget händer för mig :(

Ja, alltså egentligen hade jag gjort det med iJailbreak innan också, men avbrutit det. Du kan prova att göra det med jailbreakme.com när du stängt av vänteläge under "Allmänt -> Autolås".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår söndag så gick jag till macoteket. De försökte hitta den i iTunes men inget hände och de försökte även att hålla ner home kanppen och sleep/stäng av knappen. Men inget hände. Så nu har den lämnats till macotekets verkstad i Stockholm. Hoppas den kommer tillbaka innan jul :detvarintejag: .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte bara snatcha den här tråden och säga hur oerhört nöjd jag är med min SanDisk MP3 Spelare jag köpte idag, 100 kr för 1 GB med MicroSD slot...jag köpte faktiskt 2 och tänkte nog köpa en till imorgon....

 

Vilken jävla tur att du hittade en passande tråd att delge detta i... :sarcastic:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...