Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Mac väckarklocka?


Gäst -BaronS-

Rekommendera Poster

Gäst -BaronS-

Hejsan :)

Någon som vet om det finns ett gratis program som låter iTunes sig självt väcka dig på morgonen?

Tacksam ;)

 

MvH BaronS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan man sätta en tid och sedan stänga av datorn? eller måste den stå på hela natten??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst -BaronS-

Den väckte mig inte "/

När jag fyller i att den har tillåtelse att väcka datorn, så skriver jag i mitt lösen, men sen säger den "Verifiera att lösenordet du matade in är korrekt och tillhör en användare med administratörsrättigheter. Kontrollera också att kontot har skrivrättigheter på Auroras applikationsfil"

Jag är admin...

Någon som vet?

 

MvH BaronS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena Leo :) hmm, nej, jag vet inte varför den gör så... Aurora väcker mig varje morgon, och jag har aldrig haft några problem med det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst -BaronS-
Tjena Leo :) hmm, nej, jag vet inte varför den gör så... Aurora väcker mig varje morgon, och jag har aldrig haft några problem med det.

Haha tjenare Hannes :) Okey, min dator har uppfört sig lite lustigt på sistone så kan ju vara nåt med det... Ska testa alarm clock också :)

 

MvH BaronS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst -BaronS-

Varför väks datorn inte upp ut vilar fast jag har gett den tillåtelse att väcka datorn ur vila...

Någon som vet?

 

MvH BaronS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När den vilat, kanske den råkat somna och så märker den inte att den ska vakna för att den sover så djupt?

 

Err, vila säger du, du är inloggad och det behövs inget lösenord för att väcka den ur vila?

Då begriper (inte ens) jag vad som är fel.

 

Good luck with the alarm clock, m8. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst -BaronS-
När den vilat, kanske den råkat somna och så märker den inte att den ska vakna för att den sover så djupt?

 

Err, vila säger du, du är inloggad och det behövs inget lösenord för att väcka den ur vila?

Då begriper (inte ens) jag vad som är fel.

 

Good luck with the alarm clock, m8. :ThumbsUp:

Haha ja kanske det, alarm klock frunkar inte det heller "/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst -BaronS-
tänk på klimathotet, STÄNG AV DATORN då ni inte kommer använda den!!!!

>_<

Jag är fullt medveten om klimathotet, gör så mkt jag kan för att inte bidra med något som kan höja klimathoten.

Men jag ser ingen större fara med att låta datorn stå på vila, byt ut alla glödlampor mot energisnåla lapor så är det problemet klart :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har både kollat in och dumpat aurora, jag har tagit bort allt som har med aurora att göra men ändå lyckas den starta i menyraden varje gång jag startat fatorna vad ska jag göra? några tips?

 

Alarm Clock 2 är mycket bättre!

 

Ha D!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet?

MvH BaronS

 

De behövs ett huvudlösenord i inställningar/säkerhet/filevault

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...