Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Gjorde slut via Facebook - trakasserad av tusentals

Andreas Leijon

Recommended Posts

Andreas Leijon

En 27-årig Facebookanvändare gjorde slut med sin pojkvän genom att utan förvarning ändra sin status på mötesplatsen till "singel". Sextonhundra "Digg" och en våg av trakasserande kommentarer senare känns det nog inte som den mest genomtänkta idén genom tiderna.Läs hela nyheten på MacWorld.se!

finns omogna personer till allt. Sedan ska man inte vara säker på att det var personen som ändrade statusen... kan vara facebook med för att skapa mera trafik...

Hm... Jag har sedan jag skaffade mac tyckt att macworlds webbplats är utmärkt och mycket informativ, men det här... Kom igen!

Ryggradslöst att inte våga säga det öga mot öga.

Hade en tjej en gång som mailade mig om det. När jag var på semester.. i Skottland....

Typ i stil med det här

Hm... Jag har sedan jag skaffade mac tyckt

Var får man tag på Mac Tyckt? :fundersam:

Läste flel!

Och undrade vad i hela världen det kunde vara.

:hihihi:

Håller med dig dock.

Har inget att göra i MacWorld.

Hm... Jag har sedan jag skaffade mac tyckt att macworlds webbplats är utmärkt och mycket informativ, men det här... Kom igen!

Instämmer. FB har väl fått nog med gratisreklam? :huh:

Har inget att göra i MacWorld.
Har det verkligen inte, om nu inte apple sponsrar facebook och tvingra alla andra. likt tidningar att skriva om facebook. ;)

Gud så trött jag är på Facebook. Lägg ner skiten. Aldrig har så många gjort så lite på så lång tid.. Ytlig vänskap när den är som bäst.

Gud så trött jag är på Facebook. Lägg ner skiten. Aldrig har så många gjort så lite på så lång tid.. Ytlig vänskap när den är som bäst.

Annrs slutar vi köpa MacWorld tills dom skriver kvalitetsnyheter. Det är troligen det mest effektiva i detta fallet.

A_bite_of_the_apple

håller med föregående talare. Det är väl inte Aftonbladet och E24 vi läser, som det förövrigt hackades på i en tidigare artikel idag, ang. just trovärdigheten ;)

Varför inte skriva om Xtinas nya tuttar, eller Britneys frisyr också?

eller varför inte om isbjörnars huvudföda eller något annat helt irrelevant som inte har med Mac att göra för fem öre?

Andreas Leijon

Äh, lighten up. Det är ju inte på bekostnad av andra nyheter.

Detta är mer av kuriosaslag. Vi sysslar inte bara med information, utan även med underhållning.

Och the_fine: Du behöver nog ser över din attityd här...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...