Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple skall chocka marknaden med billig mini-Macbook


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Andreas Leijon

2899990619.jpg

Jim Goldman på CNBC bekräftade under torsdagskvällen att Apple planerar att släppa en ny och supertunn Macbook i januari. TV-kanalens källor skall ha sett ett testexemplar, och dessutom lär företaget planera en riktigt aggressiv prissättning.Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter fantastiskt. Hoppas verkligen det blir ngt i stil med Asus satsning. Ingen optisk läsare, 11tums skärm och SSD. Jag köper en direkt! Fuck, jag köper två.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om den bara ska kosta 14 000:- och ha en riktigt bra skärm så lär de flesta fotografer köpa en sådan att ha med på fältet och Apples marknadsandel bli tvåsiffrig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om den bara ska kosta 14 000:- och ha en riktigt bra skärm så lär de flesta fotografer köpa en sådan att ha med på fältet och Apples marknadsandel bli tvåsiffrig.

 

 

 

men... räcker 32GB till en fotograf?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om den bara ska kosta 14 000:- och ha en riktigt bra skärm så lär de flesta fotografer köpa en sådan att ha med på fältet och Apples marknadsandel bli tvåsiffrig.

 

"Bara" 14 000? Billig?

 

Tycker Apple ska satsa på en bantad laptop på drygt 5 000 spänn istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Bara" 14 000? Billig?

 

Tycker Apple ska satsa på en bantad laptop på drygt 5 000 spänn istället.

 

då snackar vi en helt annan maskin i ett helt annat segment. det hade ju vari trevligt det med, men inte samma sak..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, om de gör det, så hoppas jag definitivt att datorn inte kommer se ut sådär! Usch :sjuk:

 

Vore trevligt dock med en MBP i den prisklassen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

julle_ironrose

chocka marknaden?

 

:fundersam:

- nä, det tror jag inte!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Bara" 14 000? Billig?

 

Tycker Apple ska satsa på en bantad laptop på drygt 5 000 spänn istället.

 

Det är inte Apples stil. Man vill ligga i framkant så man kan ta rejält betalt för flashiga prylar. Denna MacBook verkar bli ordentligt "flashig"..... :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...