Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Skärmen har blivit negativ!


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Andreas Leijon

2697410299.jpg

Jag har en Mac, G5, 1,8 GHz. Den har min katt lekt med. Hon lägger sig på tangentbordet och "myser". Hon har alltså ställt om displayen med tangentbordet... Jag har sökt med ljus och lykta efter tips i systemet, försökt ändra allt och så vidare. Men ingenting hjälper...Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAHA det var en nyhet, jag var för snabb!

 

JESUS. som om det ämnet inte är urmjölkat i forumet.

 

Jaja, har precis klivit ur bilen efter att ha kört 200mil. man blir lite dissy av det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det här för trams?

 

Vet inte redaktionen under vilka rubriker olika inlägg ska vara? Plötsligt dyker det upp kommentarer och frågor om hur usla bläckstråleskrivare är och katter på tangentbordet som nyheter?!?!!

 

Har ni fått fnatt? Gör en ny forumrubrik om ni ska börja med några slags guider istället för att kalla det för nyheter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAHA det var en nyhet, jag var för snabb!

 

JESUS. som om det ämnet inte är urmjölkat i forumet.

 

Jaja, har precis klivit ur bilen efter att ha kört 200mil. man blir lite dissy av det.

MW-forumabstinens efter att ha kört bil så länge? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thomas Ytterberg

Ifall någon undrar är det mina frågor/svar från tidningen som nu börjar dyka upp. Sedan kommer de som nyheter och länkas automatiskt till forumet.

 

Undertecknad har dock inget med denna process att göra. Fast jag har förslag på hur det kan göras mycket bättre. :) Men jag får ta det med Andreas vid lämpligt tillfälle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är mest nyfiken på vem som behöver den funktionen och varför?

 

 

funktionen är till för synskadade...för att öka tydligheten på text bla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MW-forumabstinens efter att ha kört bil så länge? :P

 

Helt sjukt va? Första man gör är att sätta sig vid datorn: vad är nytt i forumet nu... Kanske är det sant, att man har just abstinens...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår fortfarande inte vad poängen är med att ta upp ämnen vi läst om i tidningen för flera månader sedan, är det för att öka chansen för gäster som bara tittar in en snabbis att hitta svaret på just det dom har problem med, utan att behöva bli medlemmar och ställa en fråga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...