Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Airport Express + Safari

Jerry

Recommended Posts

För ett tag sen pajja min airport, vilket gav mig möjlighet att testa att köra med kabel direkt, vilket jag inte kört innan mer än sporadiskt. Dom gånger jag testat innan så har det känts som om Safari har vart segare med kabel direkt än med aiporten..

Vilket jag tyckte var konstigt. Men nu när jag haft kabel under 2 månader och kört leopard, så har safari vart seeeegt. Nu fick jag tillbaka min airport, och visst, safari e flera gånger snabbare.

Dock så med kabel in, nedladdningar är dubbelt så snabba, jag har comhem 24 mbit, och laddar med kabel in ner maxat 2,8. med aiport, hälften ,1,4.

Är det gränsen för vad aiporten klarar?

Och varför är Safari så mkt snabbare med trådlöst?

Mvh Jerry

verkar rätt märkligt, kabel är ju alltid fortare oavsett, själv kör man med kabel o tycker safari är hur snabbt som helst, dock aldrig prövat ifall det är någon skillnad mellan airport o kabel, om något så borde väl kabel vara snabbare.

Jo tycker så med.. Men det e verkligen inte så! Med Trådlöst är det flera gånger snabare, förutom faktiska nedladdningar då (torrent)

Dom gånger jag kört kabel innan så har jag trott att jag inbillat mig, men nu med flera måndaders seghet med kabe, så går det skitfort direkt med airport.. skitskumt.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...