Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Photo Booth


allj89

Rekommendera Poster

Hej alla kunniga!

 

Har fått min iMac idag som fungerar mot förväntan felfritt. Men eftersom jag är lite av en nybörjare har jag lyckas att göra en tabbe.

 

Har lyckats (utan att fatta det) raderat photo booth, försökte att få ikonen till dockan men den hamnade på skrivbordet eller nått och sen i papperskorgen!

 

Hur fixar jag mitt lilla bekymmer?

 

MVH Anders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du inte har tömt papperskorgen så kan du helt enkelt flytta tillbaka photobooth till program-mappen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr var jag lite snabb i svängarna! Så jag tömde papperskorgen utan att tänka mig för! Klantigt jag vet, men kan man kanske installera om photo booth från installations skivorna som följde med?

 

MVH Anders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Ja... det är bara att köra install bundeled software och välja att installera photobooth

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ringde till Apple support efter att ha försökt med "install bundled..." men enligt supporten sa de att man måste installera om OS X! Inte riktigt pigg på det för han sa att det kan bli fel och allt på hdd:n kan försvinna.

 

Någon som har någon annan lösning?

 

MVH Anders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ringde till Apple support efter att ha försökt med "install bundled..." men enligt supporten sa de att man måste installera om OS X! Inte riktigt pigg på det för han sa att det kan bli fel och allt på hdd:n kan försvinna.

 

Någon som har någon annan lösning?

 

MVH Anders

Välj arkivera och installera så har du kvar allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...