Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nya indikationer på slimmad Macbook


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Andreas Leijon

693079802.gif

RYKTE Ryktena har gått ganska länge nu om att Apple planerar att släppa en liten, lätt Macbook Pro som kan fylla tomrummet efter den skrotade 12-tums-PowerBooken. Enligt nya rykten har Apple lagt beställningar på hundratusentals 13.3-tums LED-skärmar.Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förre drar nog en macbook pro med 15 tum än en med 13 tum

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man ändå har extern skärm så vill man ha så liten dator som möjligt när man tar med sig den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köper en direkt om den kommer...det sa jag iofs om leopard också, men man är ju lite rädd för barnsjukdomar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vore kul om den har USB 3.0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Weee... hoppas hoppas, det skulle vara den perfekta ersättningen till min lilla PB. :wub: Inte för att den behöver pensioneras än men man vill ju ha en lämplig ersättare den dagen då det är dags :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är sugen på en om den inte är så slimmad att den saknar DVD-brännare, vanlig 2,5"HD och normal processor istället för en extra strömsnål variant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror och hoppas att det är en ny Macbook med slimmad alu-design och LED-skärm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror och hoppas att det är en ny Macbook med slimmad alu-design och LED-skärm.

Känns mer troligt att det är en promodell då det stod att det var dyra led-skärmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter ju som en Macbook med snyggare "skal" och styggare motor.

 

 

Snygg referens!

 

Min bil ær som en ferrari, men med styggare skal och sæmre motor....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj. Jag har itne råd just då, hoppas det kommer en vanlig macbook med som är slimmad för kanske 7000:- Jag måste ha en bärbar i slutet av april då jag ska filma en europaturné som pågår i 4 veckor.

 

Haade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det den jag väntat på beställer jag flera exemplar och ger bort några i julklapp :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kombinationen flashminne ist för hårddisk och aggressivt pris känns inte riktigt som den går ihop...? :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det den jag väntat på beställer jag flera exemplar och ger bort några i julklapp :borstatanderna:

Jag har varit snäll i år Poca :jultomte:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det den jag väntat på beställer jag flera exemplar och ger bort några i julklapp :borstatanderna:

Jaaa! Jag har ätit min spenat var kväll.... :lol:

/ (hoppas på tomten) :jultomte:

edit: äh, Jarting hann före... :irriteradtjej:

<-- edit igen: Woooh, kolla - jag är med i 444-klubben nu! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12" laptop. 13.3" skärmar. Antingen är något av ryktena fel, eller så är 13.3"-skärmarna som det ursprungligen ryktades om ämnade att ersätta CCFL-skärmarna i MacBooken som en del av Apples miljöengagemang.

 

Såvida inte Apple tänkt fila ned skärmarna till 12" ... B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flashminne???, vad ska det va bra för?

Om jag har fattat det rätt: Snabbare, tystare, energisnålare, mindre till storlek och mindre värme.

 

Kombinationen flashminne ist för hårddisk och aggressivt pris känns inte riktigt som den går ihop...? :chockadskeptisk:

Antar att de menar aggressivt pris jämfört med andra datorer med flashminne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att de menar aggressivt pris jämfört med andra datorer med flashminne.

 

Japp, och då är nog "bara" 14 000 kr ganska billigt ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...