Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Var få tag i en mini-DVI/VGA adapter?


Jeppeo

Rekommendera Poster

Jag är i desperat behov av just en sådan. Vad jag har förstått efter att ha pratat med diverse butiker är att dom är tokslut i större delen av landet.

Jga har pratat med macoteket, inwarehouse, mycom och inlife och några butiker som inte visste vad jag pratade om.

Är det nån som har nån aning om nån butik i stockholm som skulle kunna ha såna alternativt är det någon som har en över som skulle vilja sälja till mig?

Det råkar inte vara så att det finns såna här adaptrar som inte apple tillverkar och var kan man isf köpa såna?

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollat på Applestore?

 

Redigerar även din rubrik som är "osnygg" :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, ingen i Sverige.

 

Men det går fort att beställa online och oftast behöver du inte betala frakt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag köpte min för 2 veckor då va de också slut över allt, lyckades dock hitta 1 kvar på FotoVideo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter mycket om och men och många telefonsamtal senare hittade jag adaptern på MacSupport i Sickla.

Tack för hjälpen iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För andra som letar så finns det på Mediamarkt i skärholmen. 220 kr och det har högvis ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det går fort att beställa online och oftast behöver du inte betala frakt.

 

Tror man betalar frakt om ordern understiger 1000kr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MediaMarkt i Sundsvall ville ha 599:- för en sån kabel. Jag började kolla efter gömda kameror för att se om det ev var ett skämt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FredrikBergstrom

Till andra som undrar: Testa Foto Video.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...
Gäst Skarny

Alla olika adaprar fins hos alla apple premium reseller finns ganska många sådana butiker i sthlm (och lite var stans för er som inte bor i närheten)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MediaMarkt i Sundsvall ville ha 599:- för en sån kabel. Jag började kolla efter gömda kameror för att se om det ev var ett skämt...

 

What?!

Galet O.o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte två stycken för 100 inklusive frakt på ebay.. det är en underbar affär det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst anonymacy
MediaMarkt i Sundsvall ville ha 599:- för en sån kabel. Jag började kolla efter gömda kameror för att se om det ev var ett skämt...

 

man kan ju faktiskt fråga om det är felmärkt och förklara vad den brukar kosta... det låter ju som om det inte vore helt orimligt i det fallet... att fela är mänskligt och även tyskar kan göra fel...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...