Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Hur lång tid innan leverans av datorn?

good4way

Recommended Posts

Hej,

har nyss beställt min första Imac 20" 2.4 ghz med allt grund och enligt apple ska beställningen ta 24h. Jag undrar lite av er som har erfarenhet av det här, när kommer jag få datorn?

Edit. Fixat rubriken. /Rickard

Om jag kommer ihåg rätt så betyder väl 24h i detta fall när burken skeppas från fabrik/lager. Men du kan ju logga in och se hur skeppningen fortskrider!

det borde inte ta mer än 2-3 dagar, om dem inte anger något annat

Det tar max 24 timmar som det står, annars så brukar det stå annat, men det kan alltid bli fel vid en leverans.

Jag på nått sätt räknar med 24 h imorron för att fixa datorn, skicka den 2 dagar(?), och budet för att köra ut 3 dagar? kan detta stämma?

Jag på nått sätt räknar med 24 h imorron för att fixa datorn, skicka den 2 dagar(?), och budet för att köra ut 3 dagar? kan detta stämma?

Beställer du idag så får du den i morgon.

Beställer du idag så får du den i morgon.

" Färdig att skickas efter: 24hrs" då kan de ju inte ta en dag tills jag får den?

" Färdig att skickas efter: 24hrs" då kan de ju inte ta en dag tills jag får den?

Testa och se :)

Jag beställde min Macbook i standardutförande och då tog det tre dagar från när jag beställde den. Alltså hade jag den i handen på morgonen den tredje dagen.

Antar att du också kommer få det så, om nu inte iMac är som macbook pro och skeppas från kina.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...