Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med USB-minne (sandisk cruzer micro 2gb)


joaner3199

Rekommendera Poster

Jag har problem med mitt usb-minne från sandisk. När jag tar bort filer från minnet så försvinner sjävla filerna, men det är som att de fortfarande tar plats på minnet, dvs inget minne frigörs. Detta innebär att jag nu bara kan lägga in 150 mb på ett minne som har en lagringskapacitet på 2gb. och det blir bara mindre för varje ny fil. Nu undrar jag om det är någon som vet hur/om man kan lösa det här problemet eller om det bara är att åka och köpa en nytt minne?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har problem med mitt usb-minne från sandisk. När jag tar bort filer från minnet så försvinner sjävla filerna, men det är som att de fortfarande tar plats på minnet, dvs inget minne frigörs. Detta innebär att jag nu bara kan lägga in 150 mb på ett minne som har en lagringskapacitet på 2gb. och det blir bara mindre för varje ny fil. Nu undrar jag om det är någon som vet hur/om man kan lösa det här problemet eller om det bara är att åka och köpa en nytt minne?

 

Prova att tömma papperskorgen innan du plockar bort minnet. Varje volym har sin egen "papperskorg i papperskorgen". Att bara flytta filer till papperskorgen frigör inget utrymme på lagringsenheten, papperskorgen måste tömmas oxå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...