Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Microsoft i botten på miljösvinsligan


Matrix

Rekommendera Poster

Om de låg i botten på miljösvinsligan så skulle ju det betyda att de skötte sig bra. Men det är väl på rankinglistan över "Grön elektronik" de ligger nästan längst ned? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om de låg i botten på miljösvinsligan så skulle ju det betyda att de skötte sig bra. Men det är väl på rankinglistan över "Grön elektronik" de ligger nästan längst ned? :)

 

Att du skulle avslöja min dragfint så tidigt. :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde alla mjukvarutillveraker låg bra till då man inte längre kan få en tryckt manual samt att många program inte ens levereras på CD/DVD längre. Visserligen gör Microsoft även lite möss och tangentbord också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde alla mjukvarutillveraker låg bra till då man inte längre kan få en tryckt manual samt att många program inte ens levereras på CD/DVD längre. Visserligen gör Microsoft även lite möss och tangentbord också.

 

Om jag fattat det rätt så handlar det om deras spelkonsoler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag fattat det rätt så handlar det om deras spelkonsoler.

Tänkte inte på att de gör spelkonsoler oxå.

Är det någon som vet om det är företagen som helhet eller bara elektronikprodukterna som räknas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte inte på att de gör spelkonsoler oxå.

Är det någon som vet om det är företagen som helhet eller bara elektronikprodukterna som räknas?

 

Man utgår efter vad de publicerat på sina hemsidor, trycksaker osv när det gäller deras policy att minska eller ta bort farliga komponenter i varan, samt ta tillbaka uttjänta produkter för återvinning.

 

skriver en sak på hemsidan och agerar på ett annat sätt när det gäller sina återförsäljare, t.ex.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...