Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Macbook


padde84

Rekommendera Poster

Tänkte bara höra om det är någon som vet om man kan kontrollera om en macbook är stulen? Är såhär att jag tänkte köpa en från blocket men priset är oroväckande lågt.

/MVH Patrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mjooo det ska gå och kolla på någon vänster, hos Apple, tror jag, vet bara inte exakt hur. Polisen kan man väl ringa och kolla hos också antar jag.

 

Som du ser nedan, så har min MacBook blivit stulen, så håll gärna extra utkik. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken av annonserna är det på Blocke du tänker på?

 

Att den saknar laddare verkar ju lite misstänksamt dock. Finns det någon bra förklaring till det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej inte alls kul. Denna som jag kollar på saknade laddare, vet inte med kontroll.

Tack för svar

 

var finns datorn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den finns i kristianstad. Sorry fel om blocket. Jag har lagt ut min dator på blocket. En p4 2.4Ghz 512ram 80gb hd. Den här även lite fel. Och han som har kontaktat mig vill byta sin macbook mot min rakt av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns allt annat till MacBooken? Installationsskivor? Fjärrkontroll? Av vilken anledning finns inte laddaren kvar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har bara frågat om kontrollen nu och väntar på svar från honom. Och han sa bara att laddaren helt enkelt hade gått i sönder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...