Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Böjd Macbook


joohan

Rekommendera Poster

Köpte min Macbook för ungefär en månad sen. Idag tappade jag den i golvet från ungefär 20-30 centimeters höjd. Allt verkar fungera bra, förutom att tangentbordet har böjt sig någon centimeter, dvs. när booken står på ett rakt bord kan man trycka på vardera sida om den så gungar den liksom.

Är detta något apple store skulle kunna åtgärda? Det är inget problem för mig förutom att det ser lite B-igt ut..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

japp Apple kan säkert laga den, men räkna med att det kommer kosta en del. Eller så tar du datorn till en annan datorservicebutik som kan Mac

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag har förstått det rätt så ha chassit vridit sig ? Låter juh helt otroligt med ett fall på 30 cm :S

Hoppas det löser sig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där med att du kan gunga den om du trycker ner kanterna kan man göra på min med, och jag har aldrig tappat min.

 

Om det är det högra främre hörnet och det vänstra bakre så är det inget konstigt, min brors likadan macbook var så redan första dagen, Detta beror på att den är något lättare i de kanterna än i den fram till vänster. OM du försöker göra samma sak med de andra kanterna känner du skillnaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha jag vet inte riktigt vilka hörn det är, men har ni aldrig sett ett sånt där böjt tangentbord från microsoft? Mitt tangentbord ser ut så i en light-verision, och så kan man vicka på det.

 

Men efter en dag har jag lärt mig att leva med detta och eftersom det inte heller är några andra problem så spelar det ingen större roll.. :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaså det syns med blotta ögat? Ja då kanske det är ett större problem än jag har :D Du skulle ju kunna säga att den var så när du fick den? Men det är iofs riskabelt. Bra om du lärt dig att leva med det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...