Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

F/A-18 Hornet 3.0 fråga


Yoda

Rekommendera Poster

Hallå,

 

För länge sedan körde jag F/A-18 Hornet. Jäklar vad kul det var. Det gick att ladda ned en patch så att man kunde köra SU-27:or m m. Alltå köra uppdrag från irakiska sidan.

 

Vet någon var man kan hitta filerna idag? Eller någon av er som sitter på dem?

 

Fredrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt OT, men Su-27 är en jävligt sexig flygmaskin. Hade gärna laddat ner en om det går att skriva ut den...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...
johnrotkonen

Jag har letat över allt tycker jag efter F-18 Hornet 3.0 till Mac men jag tycks inte kunna hitta det :superirriterad: . Jag skulle vilja veta om det finns någon bra butik i Stockholm som säljer gamla spel..?

 

Eller om någon har ett annat förslag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har Hornet 3.0 till OS9, men vette fasen om det finns till OSX. Har för mig att det fanns något som hette Hornet Korea Gold eller nåt men har ingen aning om var det går att köpa. Skulle gärna skaffa det om man bara visste var, för coolare spel har jag inte testat på år och dag (men så är ju flygsims en liten fetish för mig)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johnrotkonen

Jag har sökt det spelet i en tid... Du kan inte skicka mig ett mail på John_Rotkonen@msn.com

Är också lite av en flygsimfantast... F18 Korea har jag tyvärr inte provat... Men jag har förstått att det skall vara ett bra spel... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iraqi freedom har jag hört talas om, men när man kollar kraven på det på länken som du skickade så ser man att det är bl a 10.2 och minst 500Mhz som är minimikraven. Känns inte helt fräscht om man säger så. Vet att Microsofts Fly! 2K fanns för Mac 2001 men det verkar ha försvunnit. Trist. Ok, det är två olika simulatorer, men nog vore det skoj med en fet flygstridssim till OS X.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

F/A-18 Operation Iraqi Freedom är ett spel jag väldigt gärna vill ha också. Jag har aldrig spelat det, men är mycket nyfiken på det.

 

Anledningen till varför jag letar F/A-18 Hornet 3.0 (eller Korea, jag har för mig att dom var väldigt lika) är att jag minns att jag gillade det som *** för många år sedan. Dock hade jag bara demoversionen till PC på den tiden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

F/A-18 Operation Iraqi Freedom är ett spel jag väldigt gärna vill ha också. Jag har aldrig spelat det, men är mycket nyfiken på det.

 

Anledningen till varför jag letar F/A-18 Hornet 3.0 (eller Korea, jag har för mig att dom var väldigt lika) är att jag minns att jag gillade det som *** för många år sedan. Dock hade jag bara demoversionen till PC på den tiden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag inte vad som hände. Plötsligt såg jag att mitt halvfärdiga upplägg lades upp tillsammans med en kopia. Hur som helst:

 

Nu börjar mitt uppdrag att leta efter F/A-18 Operation Iraqi Freedom.

 

(All information om F/A-18 Korea upskattas också nu när jag påminnt mig själv om det)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Hejsan

 

Jag har senaste F/A -18 köpte det för länge sen fungerar bra på dom Macar jag hat spelat det på har iMac nu ska kanske prova det igen.

Köpa det kan ni göra på länken här nere.

http://www.graphsim.com/games-fa18-oif.html

 

Ha det så kul

 

Uffe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

F/A -18 OIF funkar på Leopard. Jag har också F/A -18 Korea men har för mig att den inte funkar på OS X (har inte provat).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...