Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan man spela .avi filmer i Front row?


Patrick_C

Rekommendera Poster

Hejsan!

 

Frågan är väl rätt tydlig i topic, det vore hur skönt som helst om man kunde göra då jag börjat använda front row rätt mycket till musik med apple remote. Finns det något annat alternativ annars så man kan kolla på film och använda remoten ?

 

Mvh

Patrick

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VLC har stöd för fjärrkontrollen, och spelar upp .avi-filmer alldeles ypperligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack som faan, första veckan med min macbook har varit jävligt rolig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävlar va kul för dig Patrick! Fan, du verkar ta mig fan va en riktigt jävel på det här med burkar!

 

Bomber och granater och krevader som Tintins kapten Haddock skulle sagt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Jävlar va kul för dig Patrick! Fan, du verkar ta mig fan va en riktigt jävel på det här med burkar!

 

Bomber och granater och krevader som Tintins kapten Haddock skulle sagt :D

 

what?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fattade inte riktigt heller ;)

 

Men jag har en till fråga då. Jag har installerat perian men jag fattar inte riktigt. För att man ska kunna spela saker i front row måste väl filerna ligga i iTunes om jag inte fattat det fel? Problemet är att jag fortfarande inte kan lägga in några filer i itunes... måste jag verkligen konvertera alla filmer jag vill se i front row ?!

 

Mitt vlc fungerade inte med apple remote för övrigt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fattade inte riktigt heller ;)

 

Men jag har en till fråga då. Jag har installerat perian men jag fattar inte riktigt. För att man ska kunna spela saker i front row måste väl filerna ligga i iTunes om jag inte fattat det fel? Problemet är att jag fortfarande inte kan lägga in några filer i itunes... måste jag verkligen konvertera alla filmer jag vill se i front row ?!

 

Mitt vlc fungerade inte med apple remote för övrigt...

 

Du ska lägga dina filmer i 'Filmer' Mappen i din hemmapp!

sedan går du in i frontrow o. väljer Filmer, och Vips.. så e allt där ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...