Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

SerieNo


hultberg

Rekommendera Poster

nu vet jag att jag har senaste versionen av iphone... var gjord förra veckan!?

 

va ska man göra nu!? sitta o vänta för vad jag har förstått går det inte att göra ngt åt den senaste versionen 1.1.2?

 

Mvh Nils Dahlberg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FredrikBergstrom

Yes, det är bara lägga den på hyllan och sitta och vänta. Dock kan du göra andra saker undertiden, du måste inte sitta still :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes, det är bara lägga den på hyllan och sitta och vänta. Dock kan du göra andra saker undertiden, du måste inte sitta still :P

 

Som jag förstått det så kan du göra två av tre upplåsningar med en så kallad "1.1.2 OOT"-maskin (alltså en iPhone som är förladdad med 1.1.2) - och det är "activision" och "jailbreaka". Du kan med andra ord ta dig förbi aktiviseringsfönstret och komma åt iPhones menyer och funktioner, och du kan även installera tredjepartsprogram. Det enda du inte kan göra är att nyttja den som en telefon (ännu).

 

Så kan någon bekräfta vad jag säger nu - med en 1.1.2 OOT så kan man använda den som en video-iPod i väntan på operatörsupplåsning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp det går, e kompis köpte en med 1.1.2 och den går att använda som en iPod Touch

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp det går, e kompis köpte en med 1.1.2 och den går att använda som en iPod Touch

 

Där ser man! Tack ska du ha! Jag kommer troligen själv få hem en iPhone redan nästa vecka (sannorlikt laddad med 1.1.2 OOT) så det var skönt att vi båda fick det bekräftat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...