Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

några iphones frågor


fashionista

Rekommendera Poster

Hej!

 

Har precis fått min iphone och hade inga problem att låsa upp. Några funderingar bara...

 

Om man håller in a eller o så kommer å ä och ö fram, men ska man inte kunna se de bokstäverna på en gång på tangentbordet?

 

Bluetooth, fungerar det bara med apples bluetooth headset och inte att skicka filer till t ex andra mobiler?

 

Kan man spara ner filer och/eller bilder från epostmeddelanden eller internet? hur gör man?

 

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FredrikBergstrom
Hej!

 

Har precis fått min iphone och hade inga problem att låsa upp. Några funderingar bara...

 

Om man håller in a eller o så kommer å ä och ö fram, men ska man inte kunna se de bokstäverna på en gång på tangentbordet?

 

Bluetooth, fungerar det bara med apples bluetooth headset och inte att skicka filer till t ex andra mobiler?

 

Kan man spara ner filer och/eller bilder från epostmeddelanden eller internet? hur gör man?

 

Tacksam för svar!

 

I 1.1.1 fungerar tangentbordet på det sättet, det är Apple som utvecklat det för att telefonen skall kunna användas på den europeiska marknaden (notera att tyska och franska bokstäver finns också...)

 

Det går inte att dela med sig av filer med hjälp av bluetooth, det är endast till för tillbehör.

 

Du kan inte spara filer från mail eller internet, vet dock inte om det finns något program för detta, själv har jag inte sett något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, tack för svar iaf. Om det är någon som känner till något bra program för något av mina problem är ni välkomna att posta det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...