Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vilken operatör tror ni iPhone säljs med i Sverige?


KILLINSTINCT

Rekommendera Poster

Ja, precis som titeln säger, så undrar jag vad ni själva tror det blir för operatör

som iPhone säljs med i Sverige?

 

I Tyskland är det ju T-mobile och i Frankrike blir det orange.

Vad tror ni svenska iPhones säljs med för operatör? Eller tror ni den är olåst och går

att köpa direkt på svenska Apple Store?

 

Själv hoppas jag absolut att 3 får dealen med Apple att sälja mobilen.

Jag blir grymt irriterad om dyra Telia blir ansvarig, Telia innebär dyra räkningar och telefonen

har ju funktioner som passar bäst ihop med 3's abbonemang, inte sant?

 

Vad tror ni som sagt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Telenor eller 3, hoppas dock på att den säljs olåst på Apple Store

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelar ingen roll för när den väl kommer hit är den gammal:P då har man själv haft den i ett ex antal månader :P så d blir d dax för en ny lur

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Telenor eller 3, hoppas dock på att den säljs olåst på Apple Store

Var det inte Telenors VD som sa häromdan att affärsmodellen inte var rätt för dom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Var det inte Telenors VD som sa häromdan att affärsmodellen inte var rätt för dom?

 

 

Jopp...

 

Telenor har redan avfärdat den eftersom Apple krävde för mycket av dom och det skulle inte bli lönsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Tre

 

Inte med nuvarande iphone iallafall...

 

Och hoppas verkligen inte på 3.

 

 

 

Själv hoppas jag på Tele2comviq... men dom är ju inte ens med i samtalen så det skiter sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Telenor har redan avfärdat den eftersom Apple krävde för mycket av dom och det skulle inte bli lönsamt.

Vilken miss. Den lär ju sälja bra och dessutom ge hela varumärket Telenor en extra push frammåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Vilken miss. Den lär ju sälja bra och dessutom ge hela varumärket Telenor en extra push frammåt.

 

 

Någonstans får dom ju väga upp kostnaden av att tillfredställa Apples krav kontra vad man kan tjäna.

Jag antar att dom gjort den avvägningen och kommit fram till att det inte lönar sig tillräckligt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

varför skulle 3 få den?

 

iPhone har ju inte äns 3G-stöd ju. Eftersom det näst snabbaste då är EDGE och det bara finns ett enda företag i Sverige som har EDGE i sitt mobilnät så säger jag tyvärr

 

 

...Telia

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Telenor ska ha den har jag hört (senast igår från en försäljare)

 

inte enligt deras VD iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför skulle 3 få den?

 

iPhone har ju inte äns 3G-stöd ju. Eftersom det näst snabbaste då är EDGE och det bara finns ett enda företag i Sverige som har EDGE i sitt mobilnät så säger jag tyvärr

...Telia

Borde inte iPhone komma i 3G-version lagom till våren?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas på telia, jag vill ju kunna använda telefonen utanför en stad också, inte bara sitta och titta på den då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad talar för...

 

...Telia: De har det enda EDGE-nätet idag.

 

...Tele2: Telia använder Tele2:s 3G-nät, vilket får igång spekulationerna om att Tele2 skulle få nyttja Telias EDGE. Ett antal renodlade Apple-butiker i Sverige säljer Tele2:s abonnemang idag.

 

...Telenor: Några butiker har börjat sälja Macbook samt iPod.

 

...Tre: Ja, vad sjutton skulle kunna tala för 3 då telefonen inte ens har 3G-stöd och inte lär få förrän tidigast om ett år eller nåt sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt:

 

 

Telia eller Telenor.

 

absolut inte 3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...Tre: Ja, vad sjutton skulle kunna tala för 3 då telefonen inte ens har 3G-stöd och inte lär få förrän tidigast om ett år eller nåt sånt.

Och när jag ska jag lära mig att hålla käft? ;)

 

Så fort jag yppar minsta lilla ord så ska alltid någon förstöra allting. Enligt rykten så kan en 3G-telefon dyka upp redan under våren, även om jag själv kanske är tveksam till att det kommer gå så fort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...