Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Adam Alsing bekräftar!


AndreasGibson

Rekommendera Poster

AndreasGibson

Alldeles nyss i P3-programmet P3-populär sa han att han älskar tekniska prylar och att han äger både en iPhone och en iPod-touch.

 

En del har det bra :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Japp det finns en tråd om detta här sen tidigare och även på 99mac.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alldeles nyss i P3-programmet P3-populär sa han att han älskar tekniska prylar och att han äger både en iPhone och en iPod-touch.

 

En del har det bra :mellow:

 

 

Men varför ha båda? Han kunde väl nöja sig med iPhonen? Det är ju en iPod Touch som går att ringa från! Onödigt och otympligt med båda - anser jag!

 

Fast personligen så äger jag ingen iPod - kommer aldrig att äga - och kommer aldrig att köpa en iPhone. Enda anledningen till att jag har Mac och kör OS X är just för att det är till 99% virusfritt! (Tröttnade på Windows efter MS.Blast viruset).

Lite O.T där, jag vet...!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men varför ha båda? Han kunde väl nöja sig med iPhonen? Det är ju en iPod Touch som går att ringa från! Onödigt och otympligt med båda - anser jag!

 

Fast personligen så äger jag ingen iPod - kommer aldrig att äga - och kommer aldrig att köpa en iPhone. Enda anledningen till att jag har Mac och kör OS X är just för att det är till 99% virusfritt! (Tröttnade på Windows efter MS.Blast viruset).

Lite O.T där, jag vet...!

 

Men du är ändå så intresserad att du hänger på ett macforum och har postat 260 inlägg!!??

Man kan bara tänka sig hur på du är när det gäller något som intresserar dig :tappahakan:

 

Sorry för O.T

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men du är ändå så intresserad att du hänger på ett macforum och har postat 260 inlägg!!??

Man kan bara tänka sig hur på du är när det gäller något som intresserar dig :tappahakan:

 

Sorry för O.T

 

Well, jag är en rätt så hjälpsam person så jag försöker hjälpa folk så mycket jag kan med det lilla jag vet om Mac. Dessutom så har jag själv behövt hjälp och diskuterat vissa saker här.

 

Något som intresserar mig? Då blir jag nästan autistisk tills jag blivit "mätt" på information om det. Kan sitta framför datorn och "googla" flera dagar i sträck, glor igenom alla lexikon en gång till och ger mig inte förrän jag vet det jag vill veta...! Jobbigt? Japp! jag hatar den delen med mig själv!

 

:utskallning:

 

Nu vart det mer O.T ...! sorry!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men varför ha båda? Han kunde väl nöja sig med iPhonen? Det är ju en iPod Touch som går att ringa från! Onödigt och otympligt med båda - anser jag!

Beror på att Adam är en iPod fetish och måste ha den senast iPoden, så sa han i radion :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men du är ändå så intresserad att du hänger på ett macforum och har postat 260 inlägg!!??

Man kan bara tänka sig hur på du är när det gäller något som intresserar dig :tappahakan:

 

Sorry för O.T

Man kan väl gilla Mac utan att vara intresserad av Iphone och Ipod? Ungefär som man "måste" bli intresserad av dammsugare om bara Apple gjorde en som kan anslutas och laddas via Macens usb...eller?

;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda anledningen till att jag har Mac och kör OS X är just för att det är till 99% virusfritt! (Tröttnade på Windows efter MS.Blast viruset).

Lite O.T där, jag vet...!

 

Det var detta jag reagerade på, har inget med iPod att göra, nu har du postat utan att läst ordentligt :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda anledningen till att jag har Mac och kör OS X är just för att det är till 99% virusfritt! (Tröttnade på Windows efter MS.Blast viruset).

Lite O.T där, jag vet...!

Det var detta jag reagerade på, har inget med iPod att göra, nu har du postat utan att läst ordentligt :ThumbsUp:

 

 

Nej jag vet det, därför skrev jag att det blev O.T ...! Annars skulle jag nöjt mig med

Men varför ha båda? Han kunde väl nöja sig med iPhonen? Det är ju en iPod Touch som går att ringa från! Onödigt och otympligt med båda - anser jag!

Men nu skrev jag vidare, just för att jag uppskattar det till att 80% av alla som använder Mac har tillhörande attiraljer och anser att man bör ha det. En vän till mig sade "Ingen Mac är komplett utan en iPod och ingen iPod är komplett utan en Mac".

<_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men nu skrev jag vidare, just för att jag uppskattar det till att 80% av alla som använder Mac har tillhörande attiraljer och anser att man bör ha det. En vän till mig sade "Ingen Mac är komplett utan en iPod och ingen iPod är komplett utan en Mac".

<_<

Anser och anser... det är väl upp till var och en om de vill ha attiraljer eller inte? Jag har både Mac och iPod, men om inte du vill ha det så är det ju ditt beslut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker ni Alsing är onödig som har både en Touch och ajfån så vad säger ni om Karl Lagerfeldt som i intervju för tidningen King erkänner att han mer än 70st iPods.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...så vad säger ni om Karl Lagerfeldt som i intervju för tidningen King erkänner att han mer än 70st iPods.

Ja, har man pengar kan man ju samla på vad som helst... :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker ni Alsing är onödig som har både en Touch och ajfån så vad säger ni om Karl Lagerfeldt som i intervju för tidningen King erkänner att han mer än 70st iPods.

 

 

Jadu... jag tänker inte ens kommentera vad jag anser om det där...!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anser och anser... det är väl upp till var och en om de vill ha attiraljer eller inte? Jag har både Mac och iPod, men om inte du vill ha det så är det ju ditt beslut?

 

 

Absolut!

Men man får relativt konstiga blickar av inbitna Macare om man säger att man vägrar ha en iPod! Jag har fortfarande min Sony MZ R-90 som jag haft i många många år! Displayen har förvisso lagt av på den, men jäsiken...! Bättre kvalitet får man leta efter! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...