Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bättre grafik i uppdaterad Macbook


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Andreas Leijon

Utan någon som helst pompa och ståt har Apple smyglanserat uppdaterade Macbook och Macbook Pro. Hittills finns de bara på amerikanska Apple Store, och den största nyheten är att Macbook fått en ny grafikkrets.Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte lite konstigt att de inte uppdaterat den svenska sidan? Ska jänkarna få snabbare grafik än vi i sverige?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan det betyda att jag som beställde min dator i onsdags kommer att få den nya?

:rolleyes::rolleyes:

 

När jag kollade beställningen i går så hade de inte skickat den ännu :crossfingers::crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan det betyda att jag som beställde min dator i onsdags kommer att få den nya?

:rolleyes::rolleyes:

 

När jag kollade beställningen i går så hade de inte skickat den ännu :crossfingers::crossfingers:

Tror säkert att du får den nya :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ViktorAndersson
Kan det betyda att jag som beställde min dator i onsdags kommer att få den nya?

:rolleyes::rolleyes:

 

När jag kollade beställningen i går så hade de inte skickat den ännu :crossfingers::crossfingers:

 

Jag beställde i tisdags, med Back-To-School, men jag tog det säkra före det osäkra o avbeställde den odern... Ingen iPod alltså men ett bättre grafikkort! :D Säljaren jag pratade med på apple hade ingen aning om ngn ny Macbook då (tidig eftermiddag igår) Han sa ungefär: "Jag har ingen information om när det kommer en ny MacBook". Och sen "Det kan dröja länge innan den kommer till Sverige" (när jag sa att den fanns på apple.com)

 

Gött att få lite avkastning för att jag är inne på MacWorld ett par ggr per dag :galetglad:

 

MvH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade just min beställning och den är fortfarande inte skickad?

Men de står att den skulle skickas 31/10 eller 1/11 !!!

 

Och det står på apple store att den ska skickas inom 24hrs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...