Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Time Machine - Exposé


maqs

Rekommendera Poster

Jag tycker att Exposé är en väldigt användbar funktion och har lärt mig att inte kunna leva utan den. ;) Man har ju nu lagt in så att som default kommer Spaces fram om man trycker på F8, fantastiskt smidigt. Men, varför inget kortkomando för Time Machine? Det hade varit hur gött som helst, tycker jag då. :) Förmodar att det går att fixa med tex. QuickSilver men nja, hade varit fräckare om det var inbyggt i OS X. :) Någon som vet om det går att lösa?

 

Hmmm... Av texten att dömma i detta inlägget så ser det ut som att jag är 12 år ung, var nog bara exalterad över att ha kommit på att det är något jag skulle vilja ha i OS X som inte var där by default. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att Exposé är en väldigt användbar funktion och har lärt mig att inte kunna leva utan den. ;) Man har ju nu lagt in så att som default kommer Spaces fram om man trycker på F8, fantastiskt smidigt. Men, varför inget kortkomando för Time Machine? Det hade varit hur gött som helst, tycker jag då. :) Förmodar att det går att fixa med tex. QuickSilver men nja, hade varit fräckare om det var inbyggt i OS X. :) Någon som vet om det går att lösa?

 

Hmmm... Av texten att dömma i detta inlägget så ser det ut som att jag är 12 år ung, var nog bara exalterad över att ha kommit på att det är något jag skulle vilja ha i OS X som inte var där by default. ;)

 

Tja!

 

Det borde du nog kunna fixa med ett kortkommando!? Är själv inte så insatt i exakt hur man gör och sitter vid en Windows dator nu, men har för mig att man går in i inställningpanelen för tangenbord och mus.

 

/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att Exposé är en väldigt användbar funktion och har lärt mig att inte kunna leva utan den. ;) Man har ju nu lagt in så att som default kommer Spaces fram om man trycker på F8, fantastiskt smidigt. Men, varför inget kortkomando för Time Machine? Det hade varit hur gött som helst, tycker jag då. :) Förmodar att det går att fixa med tex. QuickSilver men nja, hade varit fräckare om det var inbyggt i OS X. :) Någon som vet om det går att lösa?

 

Hmmm... Av texten att dömma i detta inlägget så ser det ut som att jag är 12 år ung, var nog bara exalterad över att ha kommit på att det är något jag skulle vilja ha i OS X som inte var där by default. ;)

Du skapar själv ett kortkommando om du behöver i System Inställningar -> Tangentbord och mus -> Kortkommandon sedan trycker på det lilla plusset så kan du välja vilket program du vill koppla till kortkommandot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...