Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vilka är snyggast i världen enligt dig?


Exdiaq

Rekommendera Poster

Det kommer titt som tätt listor på världens snyggaste personer i tidningar och alltid är de olika. Jag själv har väldigt svårt att säga "hon är snyggast i världen!" utan tycker det är flera som är grymt snygga. Jag skulle själv kunna rabbla upp hundratals, kanske tusentals som jag tycker är snygga men bara ett antal som står ut från mängden, mest pga deras personlighet. Det är det den här tråden är till för, lista de du tycker är snyggast just nu.

 

 

Min lista

 

Izabella Scorupco, Heather Locklear, Elisha Cuthbert, Courtney Cox, Tyra Banks, Victoria Silvstedt, Nikki Cox, Vanessa Marcil, Salma Hayek, Jennifer Love Hewitt, Halle Berry, Gwen Stefani

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 138
  • Created
  • Senaste svar

Vackra Doris av Chthonic:

l_21dddcb7aedbebe2e23d1f1d27ad9f6f.jpg

01-small.jpg

 

...och Laleh förståss :rolleyes:

laleh200_196880w.jpg:travolta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönhet är som mycket annat väldigt subjektivt. Noterar att ovanstående (med undantag för ugglan i mossen) gillar vad jag kallar bengetter, dvs smala saker som borde gå upp ca 10 kg för att se sunda ut. Det jag ser som vackrast hos en kvinna är hur hon ler, hur ögonen är. Det visar sej även på resten av kroppen. Det där att leendet inte når till ögonen har jag visserligen aldrig sett i verkligheten men det måste vara en bra beskrivning av människor som gör sitt bästa för att se bra ut men inte är lyckliga inombords.

 

Man ser det på många av dagens kändisar att de kämpar för att se lyckliga ut. Men de är egentligen sönderstressade och slut inuti. Ta en sån som Thora Birch. När hon var 17 år såg hon jättebra ut i den ypperligt bra och väldigt sorgliga "American beauty". Hon var så där lagom rund som en tjej av hennes kroppsbyggnad och längd ska vara. Nu är hon 25 år och har fallit för trycket att se smal ut så det ser bara löjligt ut när hon visar upp sej. Christina Ricci har samma sorts kropp och har även hon fallit för trycket även om hon de senaste två åren har kommit tillbaka i den form hon hade när hon var 19-20 (hon är 27 nu). Annars är det den sortens utseende jag gillar allra mest.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönhet är som mycket annat väldigt subjektivt. Noterar att ovanstående (med undantag för ugglan i mossen) gillar vad jag kallar bengetter, dvs smala saker som borde gå upp ca 10 kg för att se sunda ut. Det jag ser som vackrast hos en kvinna är hur hon ler, hur ögonen är. Det visar sej även på resten av kroppen. Det där att leendet inte når till ögonen har jag visserligen aldrig sett i verkligheten men det måste vara en bra beskrivning av människor som gör sitt bästa för att se bra ut men inte är lyckliga inombords.

 

Man ser det på många av dagens kändisar att de kämpar för att se lyckliga ut. Men de är egentligen sönderstressade och slut inuti. Ta en sån som Thora Birch. När hon var 17 år såg hon jättebra ut i den ypperligt bra och väldigt sorgliga "American beauty". Hon var så där lagom rund som en tjej av hennes kroppsbyggnad och längd ska vara. Nu är hon 25 år och har fallit för trycket att se smal ut så det ser bara löjligt ut när hon visar upp sej. Christina Ricci har samma sorts kropp och har även hon fallit för trycket även om hon de senaste två åren har kommit tillbaka i den form hon hade när hon var 19-20 (hon är 27 nu). Annars är det den sortens utseende jag gillar allra mest.

 

 

Men snälla, kom med din predikan någon annanstans. De som hag skrev att jag ansåg vara snygga är normalt byggda, inte benrangel eller så. Ta Tyra Banks t.ex. jag gillar henne för hon är kurvig. Även många andra med som jag skrev är kurviga men inte feta. Vem är det av de jag skrev som du tycker behöva gå upp 10kg för att se sunda ut?

 

Håller dock med om att leenden osv är det som gör en tjej riktigt snygg. Exempelvis tog jag med Jennifer LW för hur hennes ögon blir när hon ler :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min fru... helt klart!

 

Slänger du upp en bild på henne? :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men snälla, kom med din predikan någon annanstans. De som hag skrev att jag ansåg vara snygga är normalt byggda, inte benrangel eller så. Ta Tyra Banks t.ex. jag gillar henne för hon är kurvig. Även många andra med som jag skrev är kurviga men inte feta. Vem är det av de jag skrev som du tycker behöva gå upp 10kg för att se sunda ut?

 

Håller dock med om att leenden osv är det som gör en tjej riktigt snygg. Exempelvis tog jag med Jennifer LW för hur hennes ögon blir när hon ler :P

 

 

Haha, jag visste väl att du skulle reagera. Normala är dom, jämfört med en sån som Keira Knightley vars kropp är jämförbar med en 7-åring. Tyra Banks såg jag faktiskt inte i listan, ber om ursäkt för det. Hon är definitivt normal. Dock gillar jag inte Courtney Cox' kropp. Den var bättre innan hon blev stor i vänner. Hon var för smal ett tag men har blivit bättre. Victoria Silvstedt ogillar jag för att hon har implantat. I övrigt ser hon bra ut. :irriteradtjej:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggaste mannen i världen är självklart min underbara pojkvän!! *älska*

 

Och snyggaste kvinnan är lätt Christina Aguilera!!!

 

post-21235-1193828339.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Scarlet

 

post-10848-1193828605_thumb.jpg

 

Severina

 

post-10848-1193828708_thumb.jpg

 

Och min flickvän såklart, men det blir inga bildbevis ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thåström!

Tänk om jag vore lika snygg som Jocke Thå, skulle du vilja komma och hälsa på mig då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessa två går inte av för hackor

Det var även Paul Newman som på äldre dar gav "1 kg smör på linsen" ett ansikte

 

Kan ju inte annat än hålla med! :):yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Simon Grabiec
BTW: Är det inte lite lång tid kvar till nästa lönesamtal :rolleyes: ?

 

Det gäller att börja i tid för maximal effekt! :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...