Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Är din iphone seg?


Dan1jel

Rekommendera Poster

Goddag, jag har en iphone som jag e extremt nöjd över, ja använder 1.1.1 och allt funkar frid å fröjd efter att ja köpt den hos ifun.se

 

men så skulle ja självklart byta operatörslogo, å då dum som ja är så skulle man ladda ner en patchad "springboard", men ja råkar ju lägga in SpringBoard till 1.0.2 å min iphone fryste till vid Apple logan, så den ville inte starta upp.. efter mycket försök på internet så kom ja fram till en lösning... Återställning.. men då fick ja självklart låsa upp den också.. eller aka Jailbreak. men de gick snabbt med ett program å då vart man glad igen,

 

men nu till problemet : efter ja har återställt å allt så installerade jag de programen ja hade innan, SummerBoard med ett tema, och det känns som att telefonen hakkar lite granna, inte direkt "flyger" fram via menyerna..

 

kan iphonen bli "seg" pga återställning eller är de nått speciellt som ja kan göra för att få den att "flyga" snabbare?

 

har läst om att mycke program kan göra den seg, men ja har ju inte nått program på den, å med summerboard så hakkar den lite fast den inte gjorde de förut..

 

 

någon som vet nått som ja inte vet? snälla hjälp :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen hjälp kanske men min har också blivit seg + att den kastar ut mig ur apps hela tiden.

Otroligt irreterande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hoppas de kommer svar någonstans om hur man gör den lite "rappare" istället för att den (våra) förblir lite sega..

 

dock såg ja någonstans att ju mer apps man har desto segare blir den, så ta bort dem sakerna du inte behöver eller använder så mycket så kanske den blir snabbare?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är nog inte heller något svar direkt, men efter jag uppdaterade min till 1.1.1. Blev det mycket snabbare, och när jag hade 1.0.2. Kunde det hacka ibland med vissa saker, fast inte efter min uppdatering. Med ny springboard funkar det fantastiskt bra! Hoppas det löser sig för dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...