Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Reklampriser - var ligger de ungefär?


Seroc

Rekommendera Poster

Vi skriver senare och berättar hur det går. De som vill får gärna hålla tummarna för oss =)

:ThumbsUp::ThumbsUp::ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att jag inte delar din uppfattning behöver du inte tillvita mig en massa strunt eller komma med förolämpningar om att jag ska kamma mig. Det protesterar jag emot.

 

Och jag ogillar att du kommer dragandes med din fackliga erfarenhet och dina studier i socialpsykologi som, någon slags förklaring till varför du skulle ha rätt, när du ju faktiskt hade fel...rent sakligt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi skriver senare och berättar hur det går. De som vill får gärna hålla tummarna för oss =)

 

 

Bra!! som sagt, det är skitsvårt att ta betalt...vad är lilla jag värd liksom. Hoppas det går bra, som någon sa, vad har ni att förlora, 1000 kr drygt är ju inte mycket att orda om, och när månaden har gått så får ni ju göra en utvärdering med "kunden", försök presentera för företagaren hur många klicka bannern har genererat, alternativt (om det inte är sååå många) bara kolla med honom om han upplever att det gett det han tänkt, och om inget annat så är ni en erfarenhet rikare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Sajten det gäller är http://www.kulturellt.se

 

Nu i dagarna ska vi skicka in fakturan vilket alltså innebär att vi kommer att få en summa för reklam. Ett halvår ska bannern finnas uppe och vi får sammanlagt 5500 för det! Jag är superglad över detta givetvis men ville inte svara förrän allt var fixat så att säga. I och för sig är inte pengarna överförda, men det är en mycket stor sajt som ska annonsera så det kommer inte att bli några problem!

 

Tack för era råd - de betalade sig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...