Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Lång leveranstid på macmini


newonmac

Rekommendera Poster

Beställde en macmini med trådlöst tangentbord den 20/10 och fått preliminärt sändningsdatum den 26/11 pga att de har slut på trådlösa tangentbord. Å andra sidan så säger kan samma tangentbord skickas från applestore inom 24h allt enligt hemsidan.

 

Förvirrande..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lite trist när man inte vet, men förhoppningsvis klarnar det snart. Själv fick jag min mini dagen efter beställning och det trådlösa nya tangentbordet hämtade jag på Inwarehouse i måndags då de hade fått in sju stycken. :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en macmini med trådlöst tangentbord den 20/10 och fått preliminärt sändningsdatum den 26/11 pga att de har slut på trådlösa tangentbord. Å andra sidan så säger kan samma tangentbord skickas från applestore inom 24h allt enligt hemsidan.

 

Förvirrande..

 

Låter mer som om de har slut på Mac Mini än slut på trådlösa tangentbord. Kanske modelluppdatering på gång?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Näe, de har just haft en. Fick min mini av macoteket bara två dar efter, men det nya platta med tråd, skitbra, med nummerdel och inget krångel med batterier å annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NÄEJ!!!

Säg inte så, mitt modershjärta för minin förblöder! En sån bra dator ska försvinna, nej vägrar tro det, då är de dumma i så fall. :irriteradtjej:

 

 

 

Såvida de inte kommer med nåt bättre. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahapp, då fick man ett mail om att hela ordern var skickad idag, MEN... när jag tittade på orderstatus så såg det ut som om allt utom macminin hade skickas och att den skulle komma 26 november. Förvirrad som jag blev ringde jag till applestore och fick då veta att allt utom tangentbord och mus skickats eftersom det restats till 26 november.

 

Är det bara jag som tycker att de är lite snurriga på applestore...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Beställde en mini i helgen så de har definitivt inte slutat tillverka dem :)

Leverans i mitten på januari enligt beskedet jag fick. Ska bli spännande. Det är min första Mac.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en mini i helgen så de har definitivt inte slutat tillverka dem :)

Leverans i mitten på januari enligt beskedet jag fick. Ska bli spännande. Det är min första Mac.

 

Lycka till och välkommen till Mac-världen. Den senaste MacMinin med C2D processor är riktigt kraftfull. Har själv en som media center.

 

/Balahir

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite det som är min tanke. Att ha den som media center.

Kommer fortfarande ha kvar min PC för lite annat dock.

Dessutom är Mini Macen portabel vilket inte en PC är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bästa macen jag har suttit vid, har i princip aldrig hört talas om att den senaste generationen av minis har krånglat det minsta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den är ju helt perfekt som mediacenter :D

min med 1.66ghz står kopplad till min lcd-tv, därifrån kör jag musik och film.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...