Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Creative Hörlurar till iPhone


Victorinho

Rekommendera Poster

Hej!

 

Undrar om någon vet om Creative EP-630 hörlurar passar i iPhones sänkta hörluringång?

 

Tack!

Nej de passar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. tack!

 

Är det någon som vet någon liten och smidig 3,5" adapter, som går att köpa i Sverige, som passar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. tack!

 

Är det någon som vet någon liten och smidig 3,5" adapter, som går att köpa i Sverige, som passar?

JAYS ska enligt en kompis som testar deras saker släppa en sån kabel nästa vecka. En 15 och 90cm i svart eller vitt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för snabba svaret.

 

Jays är ju relativt dyra. Tänkte på typ en 5cm lång från Claes Olsson eller liknande för en hundring eller mindre. Vissa har ju köpt Shuffle sport skalet och fått med en liten och smidig adapter för 99:- men jag har varit hos olika återförsäljare utan att fått något napp.

Finns det fler tips?

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan enkelt klippa bort den onödiga del som blockerar ingången. Kanske inte på alla hörlurar, men på alla jag testat iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för snabba svaret.

 

Jays är ju relativt dyra. Tänkte på typ en 5cm lång från Claes Olsson eller liknande för en hundring eller mindre. Vissa har ju köpt Shuffle sport skalet och fått med en liten och smidig adapter för 99:- men jag har varit hos olika återförsäljare utan att fått något napp.

Finns det fler tips?

 

Tack på förhand!

Det är ju bara en kabelsnutt. Lär inte kosta många tior där gissar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Felfelfel. EP 630 passar utmärkt till iPhone utan adapter eller modifikation, lyssnar faktiskt på musik ur min iPhone med just de lurarna, just nu :)

 

JAYS-grejorna lär kosta en hel del, de tar typ 250 spänn för liknande grejor till SE-lurar.

Mitt tips är annars att modda på nya lurar på iPhone-lurarna så man får ordentligt ljud och mic + paus-funktion :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...